zoot

Tonifica-te din cap pana in picioare cu acest set de exercitii

Aceste set de exercitii de fitness, integrat de catre Fitness Magazine, iti garanteaza un corp tonifiat prin intermediul a 6 miscari explozive la saltea. Imbraca-te comfortabil, aseaza-ti salteaua pe podea si sa incepem!

  • Jackknife. In cazul acestui exercitiu vei lucra soldurile, tricepsii, abdomenul si bineinteles, picioarele. Se efectueaza la saltea, cu mainile pe podea, genunchii indoiti si corpul inclinat la 45 de grade. Ridica picioarele pe rand, spre tavan si intoarce-te la pozitia initiala. Se fac 2 serii a cate 8 exercitii cu fiecare picior.
  • Triceps press plus. In cazul acestui exercitiu vei lucra tricepsul, soldurile, pieptul, abdomenul si picioarele. Acest exercitiu este o forma modificata a clasicelor flotari. Se fac 2 serii a cate 4 exercitii.
  • Twister. Miscarea twister, desi distractiva, targeteaza zone precum spatele, soldurile, posteriorul si coapsele. Se fac cate 2 serii a 4 exercitii, alternand partile.
  • Tipsy lounge. O fandare modificata ca tie sa iti fie mai usor sa exersezi, lucreaza posteriul si picioarele. Se fac 2 seturi a cate 8 exercitii pentru fiecare picior.
  • Curtsy Reach. O miscare eleganta care iti pune in miscare partea inferioara a corpului. Este ideala pentru zona aripioarelor si interiorul coapselor. Se fac 2 seturi a cate 12 exercitii pe fiecare parte.
  • Pike Tuck Combo. O explozie de energie cu acest exercitiu de tonifiere dinamic care implica sarituri la podea. Se fac 2 seturi a cate 8 exercitii fiecare.

Credit foto: Flickr.com CC / Keith Allison

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.