zoot

Smoothie de sezon din kiwi si banane

Desi iarna nu ai la indemana aceeasi varietate de fructe ca in restul anotimpurilor, iti propunem un smoothie de sezon incarcat de vitamine si foarte hranitor. Fructul kiwi se combina excelent cu cremozitatea bananei si gustul usor dulce al laptelui de migdale. N-ai nevoie decat de un blender si cateva minute pentru a-ti pregati o bautura pentru imunitate. Un singur fruct kiwi, de dimensiune medie iti asigura un aport de vitamina C mai mare decat necesarul zilnic.

Smoothie kiwi

Ingrediente:

  • 3 fructe kiwi, curatate de coaja, taiate bucati
  • 1 banana proaspata, cojita, taiata bucati
  • 1 banana taiata bucati, congelata
  • 1 cana de lapte de migdale
  • 1-2 linguri de sirop de agave sau miere
  • Optional: o mana de fructe de padure congelate

SMOOTHIE DIN KIWI SI BANANE

Decojeste o banana, taie-o felii si introdu-o intr-o punga cu inchidere ziplock. Da-o la congelator minim doua ore.

Decojeste fructele si taie-le bucati. Adauga-le in blender, alaturi de eliile de banana congelata, toarna laptele de migdale, indulcitorul si pulseaza de cateva ori pentru a obtine o consistenta omogena. Daca vrei o consistenta mai subtire, completeaza cu lapte. Pentru cremozitate, adauga 2-3 linguri de iaurt grecesc. Ia-ti libertatea de a experimenta pana obtii textura perfecta pentru gustul tau.

Odata potrivite textura si gustul, toarna smoothie-ul in doua pahare si servete-l cu un pai gros.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.