zoot

Review carte: Slabirea de durata. Cele 7 chei ale pierderii in greutate – Dr. Phil

Descopera in aceasta carte cum sa-ti schimbi stilul alimentar ca slabirea sa fie de durata si cum sa faci fata impulsurilor de moment. Rand pe rand, Dr. Phil te iti ofera sapte chei ale pierderii in greutate:

Slabirea de durata. Cele sapte chei ale libertatii de a slabi - Dr. Phil C, McGraw. Cumpara online cu 27% reducere
Slabirea de durata. Cele sapte chei ale libertatii de a slabi – Dr. Phil C, McGraw. Cumpara online cu 27% reducere

 

1. Gandirea corecta.

Evalueaza-ti obiectiv situatia actuala exact asa cum este, fara a dramatiza. Apoi intreabate-te incotro doresti sa te indrepti. Telul trebuie sa fie cat se poate de realist, credibil si masurabil. Trebuie sa crezi in el cu toata taria ta. Daca-ti spui ca vei esua si ca nu esti in stare sa-ti controlezi greutatea, te vei sabota astfel incat credintele tale sa devina certitudine si vei ramane cu un sentiment de dezgust, rusine, vina, ura directionata impotriva propriei persoane etc. Esecul porneste de la telurile nerealiste. Daca-ti judeci corpul pe baza imaginilor manechinelor din reviste, deja te-ai indepartat de lumea reala

“ In viata reala nu te imbraci in haine couture, pielea ta nu este perfecta iar parul nu-ti sta de fiecare data in loc” – Dr. Phil

Nu-ti poti modifica raportul trunchi-picioare, nu-ti poti schimba forma corpului, structura osoasa, nu poti castiga in inaltime mai mult decat te inalta tocurile. Accepta ceea ce nu poti schimba si maximizeaza-ti potentialul cu care ai fost inzestrata.

 

2. Analizeaza-ti emotiile.

De multe ori ne mancam emotiile pe paine, consumand alimente ca raspuns la furie, vina, singuratate, stres, plictiseala, neputinta etc. Desi constientizam asta, ne simtim neputinciosi sau prea slabi in fata sentimentelor care ne incearca in aceste momente.

“Alege sa-ti rezolvi problemele decat sa reactionezi la ele” – Dr Phill

 

3. Mediul care te inconjoara.

Contrar parerilor tale, poti actiona asupra lui. De la invitatiile la fast-food si alimentele rafinate pe care le tii in imediata apropiere, avand acces nelimitat la ele, de la prietenii care te critica si membrii familiei care nu au incredere in tine, mediul inconjurator te poate sabota. Cartea “Slabirea de durata – Cele sapte chei ale libertatii de a slabi” de Dr. Phil te ajuta sa faci ‘curatenie’.

 

4. Controlul tulburarilor alimentare.

In cazul unui comportament alimentar haotic si necontrolat se impune disciplina. De la controlul portiilor la program fix al meselor zilnice, trebuie sa reiei controlul daca:

  • Mananci repede
  • Continui sa mananci si dupa ce senzatia de satietate s-a instalat
  • Iei tot timpul gustari, mai mult din plictiseala
  • Te lasi prada impulsurilor de moment
  • Mananci in timp ce te uiti la televizor
  • N-ai controlul portiilor
  • Mananci neregulat, n-ai ore fixe
  • Sari peste micul dejun
  • Cand esti obosita, mananci sa te incarci cu energie
  • Mananci noaptea, in lipsa celor din jur

 

5. Descopera alimentele bune.

Fara a calcula caloriile sau continutul de carbohidrati, invata sa faci alegerile alimentare corecte pe baza grupelor de macronutrienti. Tot in acest capitol vei invata sa-ti dozezi portiile si sa-ti planifici mesele, ba chiar primesti un plan alimentar pe sapte zile.

 

6. Exercitiul fizic.

Mai devreme sau mai tarziu trebuie sa alegi miscare si starea mobila. Slabesti frumos, iti remodeleaza corpul, reduce masa de grasimi, accelereaza metabolismul si te face sa te simti mai bine, eliberand stresul, anxietatea, depresia, dezvoltand, in acelasi timp, disciplina individuala. Dr. Phil te invata cum sa alegi activitatea fizica potrivita conditiei tale, o activitate fizica care sa-ti faca placere si sa te ajute in demersul de slabire.

 

7. Grupul de sustinere.

Cei din jurul tau pot actiona in favoarea sau contra telurilor tale. Identifica persoanele care te saboteaza si modul in care o fac, cu ajutorul cartii Slabirea de durata – Cele sapte chei ale libertatii de a slabi” de Dr. Phil.

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.