zoot

Poti pierde 500 de calorii cu acest antrenament Fitness Magazine

Un antrenament de fitness dinamic si solicitant iti garanteaza pierderea a 500 de calorii. Revista Fitness Magazine, in colaborare cu faimoasa antrenoare de la Hollywood, Jeanette Jenkins care antreneaza vedete precum Alicia Keys, Kelly Rowland sau Pinks, au elaborat un circuit de 45 de minute. Antrenamentul a fost testat pe o serie de cititori ai revistei, monitorizati pentru a estima numarul de calorii medii arse.

Fitness Magazine iti recomanda sa efectuezi acest antrenament de trei ori la rand, trei sau patru zile pe saptamana pentru a vedea rezultatele din prima luna. Iata videoclipul cu setul de exercitii propus.

VIDEO – Antrenament de tonifiere in urma caruia pierzi 500 de calorii

Lista de exercitii din antrenament:

  • double snap kick. Sunt lovituri de picior duble cu care esti obisnuita daca obisnuiesti sa faci TaeBo. Se fac 10-15 exercitii cu fiecare picior.
  • knee to nose. Acest exercitiu solicitant iti va lucra atat partea superioara (umeri si piept) dar si partea inferioara (posterior, solduri si picioare). Se fac 10 exercitii alternand partile.
  • star plank. Un exercitiu care iti pune in joc echilibrul si coordonarea muschilor si lucreaza atat partea superioara cat si cea inferioara. Se fac 10 exercitii.
  • reverse lunge. Consta intr-o flotare inversa, care a fost combinata cu lovitura cu pumnul si cu piciorul. Vei avea nevoie, din nou, de o buna coordonare. Se fac 15-25 de repetitii pe fiecare parte.
  • ballerina squat. Consta in flotari cu genunchii indoiti la 90 de grade, pozitie din care lucrezi umerii si tricepsii cu ajutorul ganterelor. Se fac 15-25 de exercitii.
  • back row. Imita miscarile de canotaj iar greutatile nu fac altceva decat sa sporeasca intensitatea. Vei lucra in mod special mainile dar si partea inferioara a corpului. Se fac 15-25 de exercitii, alternand piciorul.
  • v-sit kick combo. O miscare exploziva, intr-o pozitie deloc usoara care iti lucreaza nu numai picioarele cat si spatele si umerii. Se fac 12 exercitii, alternand partile.
  • balancing stick. O miscare care te invata echilibrul, coordonarea muschilor si iti impune o postura corecta. Se fac 10 exercitii.

Credit foto: Flickr.com CC /  MiamiFitnessTV

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.