zoot

Obisnuiesti sa mananci noaptea? Iata ce-ar trebui sa stii

Obisnuiesti sa mananci noaptea

De cate ori n-ai auzit ca n-ar trebui sa mananci noaptea? Metabolismul nu se opreste seara si nu tot ceea ce consumi se transforma in grasimi peste noapte. Daca nu poti rezista tentatiei de a manca tarziu, practica controlul portiilor si alege sa consumi alimente proteice, cu indice glicemic scazut.

 

Alimentele cu indice glicemic scazut consumate la cina te ajuta sa tii sub control nivelul zaharului din sange

Un studiu publicat in American Journal of Clinical Nutrition arata ca ceea ce consumi la cina afecteaza felul in care organismul reactioneaza la ceea ce mananci a doua zi dimineata. Persoanele care obisnuiesc sa consume alimente cu indice glicemic scazut la masa de seara reusesc sa tina mai bine sub control nivelul zaharului din sange dupa micul dejun de a doua zi.

Proteinele consumate inainte de culcare te pot ajuta sa cresti masa masculara

Daca nu poti tine sub control impulsul de a manca inainte de culcare, consuma o gustare hiper-proteica. Un studiu publicat in 2012 in Medicine and Science in Sports and Exercise arata ca proteinele consumate inainte de culcare ajuta la cresterea, recuperarea si mentinerea masei musculare dupa o zi in care te-ai antrenat. Poti opta pentru o gustare bogata in caseina, precum lapte, branza, iaurt sau pudra proteica.

Nu toti carbohidratii se transforma in grasimi cand sunt consumati tarziu

Nu si daca obisnuiesti sa te antrenezi seara. Activitatea fizica are un impact major asupra felului in care organismul proceseaza si metabolizeaza hrana. O mare parte din nutrienti sunt redirectionati catre recuperare, indiferent de ora la care te antrenezi. Daca nu te alimentezi dupa un antrenament, in special dupa unul intens, iti poti pune in pericol recuperarea dar si rezultatele. Nu sari peste carbohidrati doar pentru ca s-a facut tarziu.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.