zoot

Nu neglija presa inclinata pentru picioare

Presa inclinata pentru picioare femei

Presa inclinata pentru picioare vizeaza partea inferioara a corpului, lucrand in primul rand muschii gluteali, cvadricepsul din partea din fata a coapsei si femuralii posteriori. Se lucreaza si muschii gambei atunci cand apesi greutatea.

Cat ar trebui sa impingi?

Nu exista o metoda perfecta pentru a calcula greutatea optima pe care sa o impingi la presa pentru picioare. Alege o greutate care-ti permite sa executi 12 repetitii. Picioarele sunt partea cea mai puternica a corpului sa ca poti porni de la o greutate de minim 40kg. Pe masura ce inaintezi, poti adauga greutati astfel incat ultimele trei repetitii sa ti se para provocatoare, dar nu imposibil de dus la capat.

Cum se impinge la presa?

Incalzeste-te.

Incarca greutatile si insereaza piedica de siguranta.

Aseaza-te in spatiul de sezut si fixeaza picioarele pe suport,  departate la o distanta egala cu distanta dintre umeri. Impinge usor pentru a elibera greutatea, intinde picioarele, impingand prin calcai, mentine pentru doua secunde apoi adu usor picioarele in pozitia de start.

  • Nu-ti indoi picioarele la peste 90 grade.
  • Nu-ti ridica sezutul si nu-ti arcui spatele.

Aseaza siguranta inainte de a te ridica.

Incearca sa faci 3 sau 4 seturi a cate 12 repetitii, cu pauza de 30-60 de secunde intre seturi.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.