zoot

Nu esti matinala? Pregateste-ti micul dejun peste noapte

Trezitul de dimineata, o adevara corvoada? Dupa ce ai amanat alarma de cateva ori, micul dejun nici nu mai intra in discutie. Nu numai ca-ti privezi corpul infometat de nutrienti esentiali, te simti slabita si mai putin productiva pana la masa de pranz (imediat dupa ce pierzi din efectul expresso-ului scurt luat in drum spre birou). Studiile arata ca cei care sar peste micul dejun au mai multe sanse sa se confrunte cu problema greutatii in plus si sa faca alegeri alimentare incorecte pe durata intregii zile. Sigur nu vrei sa-ti asumi aceste riscuri gratuite.

Daca nu esti o persoana matinala sau nu reusesti sa-ti gestionezi timpul de dimineta, iata o solutie practica pentru a nu mai nevoita sa sari peste micul dejun.

Fulgi de ovaz lasati la inmuiat peste noapte
Foto: pixabay.com

Fulgi de ovaz lasati la inmuiat peste noapte

Nu suna deloc complicat pentru ca… NU ESTE! Iti pregatesti micul dejun inainte de culcare iar dimineata cand te trezesti, nu-ti mai ramane decat sa-l savurezi. Te vei bucura de o masa echilibrata nutritiv, consistenta si energizanta, sub 350 de calorii! Am uitat sa-ti spun ca este cu adevarat delicioasa!

  • 3 linguri de fulgi de ovaz BIO
  • o lingura de seminte de Chia
  • un pahar de lapte de soia
  • o lingurita de sirop de artar / indulcitor natural din stevie
  • o lingura de migdale maruntite la cutit
  • o lingura de ciocolata neagra 85% cacao rasa

Optional: o lingurita rasa de ulei de cocos bio

Intr-un borcan din sticla cu inchidere ermetica, adauga, pe rand, fulgii de ovaz, semintele de chia, laptele, optional uleiul de cocos, siropul de artar, migdalele si ciocolata rasa. Fileteaza borcanul si da la frigider peste noapte.

Dimineata, dupa ce trezesti, serveste direct din frigider fulgii de ovaz lasati la inmuiat peste noapte, amestecand bine in compozitie sau varsa compozitia intr-un vas termorezistent si incalzeste-o la cuptorul cu microunde.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.