zoot

Noul tip de antrenament cu greutati pe care trebuie sa-l incerci

Aquafitness! De acum incolo te poti antrena cu greutati la piscina pentru a-ti remodela corpul si intari muschii intr-un mod placut si eficient. Imagineaza-te incercand sa faci o miscare exploziva in apa. Nu vei reusi sa reactionezi atat de repede ca pe teren uscat. Cu cat tragi sau impingi mai mult apa, cu atat mai multa rezistenta intampini din partea acesteia.

Speedo aquatic fitness hydro resistant jog belt
Speedo aquatic fitness hydro resistant jog belt

Datorita acestei rezistente, nu numai ca te antrenezi mai puternic, dar o faci si mai inteligent. Ia ca exemplu genoflexiunea intr-un picior.Vei observa ca in apa poti efectua exercitii pe care pe sol n-ai fi in stare. Densitatea naturala a apei incetineste miscarea, ajutandu-te sa-ti pastrezi postura corecta si sa-ti mentii echilibru de-a lunguri exercitiilor dificile. In apa te poti antrena mai intens, chiar si mai multe zile la rand.

Apa, spre deosebire de sol, este si mult mai prietenoasa cu incheieturile tale. In plus, datorita calitatilor de compresie, exercitiul in apa te poate ajuta sa imbunatatesti circulatia. Iata ce exercitii poti face in apa:

  • Partea inferioara. Este foarte usor sa muti exercitiile pentru partea inferioara a corpului de pe sol in apa. Stand in apa pana la nivelul taliei, poti face fandari, genoflexiuni si ridicari pe varfuri cu mai multa rezistenta decat pe sol. Daca apa este mai adanca, poti incerca sa alergi sau sa executi lovituri cu piciorul. Poti creste intensitatea exercitiilor folosind gantere din spuma.
  • Partea superioara. Pentru a lucra partea superioara in apa, aceasta trebuie sa depaseaca nivelul umerilor. Iti poti lucra bicepsii, tricepsii si pieptul cu ajutorul ganterelor din spuma si a flotarilor la perete.
  • Abdomen. Aseaza-te pe marginea piscinei si adu-ti genunchii la piept apoi extinde-ti picioarele si coboara-le. Pentru a-ti lucra muschii abdominali oblici, adu-ti genunchii la piept si roteste-ti picioarele dintr-o parte in cealalta.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.