zoot

Mic dejun pentru un ten frumos si sanatos

Te hidrateaza de la interior la exterior, mentin elasticitatea pielii si te protejeaza pielea impotriva razelor UV: alegerile alimentare sanatoase pentru micul dejun te ajuta sa obtii un ten frumos si sanatos.

 

Spune DA oualor BIO!

Spune da oualor bio

Provenite de la gaini crescute la sol si hranite cu cereale integrale din cultura ecologica, contin lizina si prolina, aminoacizi care contribuie la formarea colagenului pentru a da fermitate pielii. Nici macar nu trebuie sa indepartezi galbenusul: este plin de vitamina B12 care lupta contra petelor de piele si contine nutrienti precum luteina si zeaxantina care hidrateaza. Fa-ti o omleta dintr-un ou intreg si doua albusuri pentru o portie de 14g de proteine la doar 100 de calorii. Vrei si mai multe proteine? Adauga o mana de ciuperi Shiitake pentru un plus de zinc si cupru. Foarte sanatoase sunt si ouale posate sau fierte. Combina-le cu somon oceanic afumat pentru un aport de acizi grasi omega 3 care reduce inflamarea.

 

Adauga VERDE pe farfurie!

Adauga verde pe farfurie

Ai legume verzi, frunze sau salata? Mizeaza negresit pe ele. Numai imagineaza-ti cat poate fi de gustos un ou posat pe un pat de sparanghel. Ce spui despre baby spanac? Plin de fitonutrienti numiti carotenide, pastreaza piele intinsa. In plus, aceste substante (pe care le gasesti si in morcov) confera tenului un aspect usor bronzat fara a fi nevoie sa te expui la soare. Il poti toca si adauga in omleta de ou sau il poti consuma separat, ca salata. Adauga o lingurita de ulei de masline, bogat in acizi grasi mononesaturati pentru a-ti ajuta pielea sa lupte impotriva razelor UV.

 

PRESARA niste seminte de CHIA!

Presara niste seminte de chia

Peste omleta, in iaurt, peste sandvis sau salata, te poti bucura de un adaos de seminte de Chia indiferent de alegerea ta la micul dejun. Doua lingurite de seminte de chia iti aduce aproape 5,000mg de acizi grasi omega 3. Acestia se comporta ca o bariera impotriva pierderii umezelii pielii.

 

Alege un UNT mai bun

Alege un unt mai bun

Consumi paine integrala cu unt? Data viitoare incearca untul de migdale. In doar doua lingurite iti iei jumatate din doza zilnica recomandata de vitamina E, un antioxidant care lupta impotriva radicalilor liberi pentru a preveni imbatranirea. Contine si grasimi nesaturate care ajuta tenul uscat sa-si mentina supletea.

 

Indulceste cu SIROP de artar

Indulceste cu sirop de artar

Cu un continut mai redus de zahar, in proportie de 60-70%, este bogat in fenoli care te pot ajuta sa-ti mentii nivelul glicemiei la cote normale atunci cand este consumat in cantitate moderate. Bineinteles, ideal ar fi sa consumi ceaiul sau cafeaua fara niciun fel de indulcitor.

 

Consuma FRUCTELE dimineata

Consuma fructele dimineata

Daca ai de gand sa consumi fructe si urmezi un stil de viata low-carb, fa-o dimineata, pe stomacul gol, intre orele 4 si 11 dimineata! In pofida aportului de zahar, fructele sunt pline de micronutrienti si agenti de detoxifiereca flavonoidele, carotenidele si polifenoli, care neutralizeaza toxinele.  Alege citricele pentru un aport de vitamina C pentru a ajuta organismul sa produca colagen. Alege pepenele verde pentru a-ti hidrata pielea de la interior la exterior sau alege fructele de padure, continu putin zahar si sunt bogate in antioxidanti.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.