zoot

Mic dejun low-carb: sparanghel la cuptor cu oua ochiuri in apa

Nu degeaba este denumit hrana regilor, sparanghelul este unul dintre alimentele minune care nu ar trebui sa lipseasca din bucataria ta. Ajuta la detoxifiera corpului, ameliorieaza inflamatiile, reduce riscul de boli de inima si are proprietati anti-aging. In plus, gustul este nemaipomenit pentru varietatea alimentatiei tale. Azi iti propun un mic dejun low-carb, pe care-l vei savura cu adevarat inainte de a incepe o noua zi.

 

Sparanghel cu ou posat

 

Ingrediente:

  • 4 bucati de sparanghel
  • 1l de apa pentru ochiurile in apa
  • Optional: o lingura de parmezan
  • 2 linguri de otet de mere / lamaie
  • 1 lingura de ulei de masline
  • Sare si piper dupa gust

 

Cum se prepara un mic dejun low-carb

Ou posat 4
Ou posat 5
Ou posat 3

Incalzeste cuptorul si pregateste o tava pentru cuptor peste care ai asezat o folie de aluminiu. Aseaza sparanghelul pe foaie si asezoneaza-l cu ulei, sare si piper. Introdu in cuptor la foc mediu, pret de 10 minute. Daca se poate introduce furculita cu usurinta atunci sparanghelul este gata.

Pe un ochi de aragaz pune la fiert un litru de apa intr-o tigaie inalta care nu lipeste. Adauga sare dupa gust, otetul sau zeama de lamaie si amesteca. Sparge, pe rand cele doua oua in apa si gateste timp de 3 minute pe o parte dupa care intoarce si mai gateste 30 de secunde (asta daca preferi galbenusul moale, pe post de sos pentru sparanghel). Scoate ochiurile din apa si scurge-le bine.

Aseaza sparanghelul pe o farfurie , ochiurile deasupra si o lingura de parmezan, optional.

Alte optiuni: Poti servi ouale omleta sau fierte, dupa bunul plac. La fel de bine poti gati sparanghelul pe gratar. Poti adauga somon afumat sau alte legume (dovlecei, rosii etc) si/ sau salata verde.

Daca ai musafiri, iata cateva idei de prezentare:

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.