zoot

Mic dejun keto: avocado la cuptor cu ou posat si parmezan

Micul dejun este foarte important in dieta keto iar aceasta combinatie de ou si avocado iti asigura atat proteinele cat si grasimile de care ai nevoie pentru a nu resimti senzatia de foame pana la micul dejun. Nu-ti va lua mai mult de 15-20 de minute sa prepari un mic dejun keto, satios si absolut delicios.

Avocado cu ou

Ingrediente:

  • 1 avocado copt, fara sambure, taiat pe jumatate
  • 2 oua organice, proaspete
  • O mana de parmezan ras
  • 1 lingurita de otet
  • Un fir de ceapa verde tocat
  • Sare si piper, dupa gust

MIC DEJUN KETO: AVOCADO COPT CU OU POSAT

Taie avocado-ul pe jumatate si indeparteaza samburele. Aseaza-l pste o foaie de copt intr-o tava de cuptor si introdu tava in cuptorul preincalzit la 180 grade pentru un 10-15 minute cat se se inmoaie. Intre timp, poseaza ouale.

Toarna un litru de apa si o lingurita de otet intr-o olicioara mica. Adu apa in punctul de fierbere apoi da focul mic. Sparge ouale, pe rand, in doua cesti. Fa un vartej in apa cu ajutorul unei furculite si transfera usor oul din ceasca, in apa. Albusul se va strange in jurul oului iar in aproximativ trei minute se va inchega. Daca nu are consistenta dorita mai tine-l in apa inca un minut. Indeparteaza-l cu o paleta si transfera-l deasupra jumatatii de avocado.

Rade putin casval deasupra avocaco-ului si potriveste cu sare si piper proaspat macinat. Garniseste micul dejun keto cu ceapa tocata marunt.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.