zoot

Lucreaza-ti muschii abdominali oblici (Video)

Topurile scurte si rochiile cu decupaje sunt peste tot in aceasta vara. Ajuta-te de aceasta serie de exercitii pentru muschii abdominali oblici pentru a-ti defini si contura talia, capatand un aspect de subtiere a corpului. N-ai nevoie de niciun echipament suplimentar, in afara unei saltele de fitness. Vei lucra cu greutatea propriului tau corp atat la saltea cat si in picioare.

Exercitii pentru muschii abdominali oblici


Setul contine zece exercitii care vizeaza muschii abdominali si se executa atat la saltea cat si in picioare. Fiecare exercitiu se efectueaza timp de 30 de secunde si este urmat de de jumatate de minut de pauza. Intregul antrenament dureaza 8 minute si poate fi executat separat, atunci cand vizezi in special muschii abdominali sau poate fi integrat in rutina ta zilnica, dupa o sedinta de cardio.

Antrenamentul nu dispune de incalzire si stretching asa ca trebuie sa le faci separat. Daca nu poti efectua exercitiile propuse, gasesti in partea dreapta a ecranului varianta modificata, ideala pentru incepatori.

Este un antrenament localizat pentru muschii abdominali pe care il poti face in confortul casei tale sau in camera de hotel in timpul vacantelor si deplasarilor in interes de serviciu.

Se recomanda efectuarea antrenamentului de patru ori pe saptamana pentru a vedea rezultate imediate. Bineinteles, la fel de important este sa urmezi o dieta echilibrata si sa-ti hidratezi corpul.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.