zoot

Lucreaza-ti abdomenul in picioare. Exercitii pentru cele care urasc abdomenele la saltea

Daca esti una dintre acele persoane care pur si simplu uraste abdomenele la saltea, atunci vei fi bucuroasa sa afli ca exista si o alta modalitate de a obtine un abdomen plat: exercitii efectuate in picioare. In articolele anterioare iti recomandam un program de fitness extraordinar “Tae Bo Insane ABS” care te ajuta sa iti micsorezi vizibil si in timp record circumferinta taliei. Daca nu ai acces la acest program din varii motive, iti propun un substitut demn de urmat, un antrenament complet gratuit din partea antrenorilor de la FitnessBlender.

Acest antrenament pentru abdomen efectuat in picioare este pentru tine daca urasti exercitiile la saltea si simti ca nu ai suficienta putere in zona abdominala pentru a duce la bun sfarsit un intreg program. Exercitiile pentru abdomen in picioare sunt un excelent punct de pornire pentru a-ti dezvolta muschii abdominali, incercand ceva nou si inedit.

Exercitii pentru abdomen in picioare (incepatori)

Informatii generale

– Calorii arse: intre 200 si 270
– Durata setului de exercitii pentru abdomen: 34 de minute
– Nivelul de dificultate al antrenamentului: 3
– Tipul antrenamentului: tonifiere si cardiovascular
– Echipament de care vei avea nevoie pentru a executa setul de exercitii: –

Structura antrenamentului pentru abdomen

– Durata setului de exercitii este de 34 de minute
– Se executa 3 minute de incalzire cardio urmate de 7 serii de exercitii in picioare in trei runde
– Antrenamentul este recomandat a fi facut de 3-4 ori pe saptamana
– Nu ai nevoie de niciun echipament suplimentar

 

Exercitii pentru abdomen in picioare (intermediari)

Informatii generale

– Calorii arse: intre 58 si 102
– Durata setului de exercitii pentru abdomen: 15 de minute
– Nivelul de dificultate al antrenamentului: 3
– Tipul antrenamentului: tonifiere si impact scazut
– Echipament de care vei avea nevoie pentru a executa setul de exercitii: –

Structura antrenamentului pentru abdomen

– Durata setului de exercitii este de 15 de minute
– Fiecare exercitiu se executa timp de 50 de secunde urmat de 10 secunde odihna
– 7 tipuri de exercitii intr-o singura runda
– Nu ai nevoie de niciun echipament suplimentar
– Antrenamentul se efectueaza o zi da o zi nu daca ai febra musculara

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.