zoot

Lucreaza partea inferioara a corpului (abdomen, fese si picioare) cu antrenorul tau personal P4P

Peste 1 milion de atleti folosesc zilnic antrenorul personal Passion 4 Profession. Fa si tu parte din categoria persoanelor care iau in serios antrenamentele de fitness fara a cheltui sume exorbitante pe antrenori personali. Acum ai P4P, antrenorul tau personal, mereu la dispozitia ta si zero scuze sa incepi sa-ti lucrezi corpul mult dorit pana la vara!

Antrenamentul pentru partea inferioara a corpului vine ca o adevarata provocare, lucrand zone in care majoritatea femeilor au ceva probleme: abdomen, fese si picioare. Antrenamentul contine exercitii clasice care si-au dovedit in timp eficacitatea si care vizeaza tocmai zonele tale cu probleme. Vei lucra 3 mini circuite, fiecare concentrandu-se pe una din zonele enumerate mai sus, plus un circuit turbo cu trei exercitii pentru abdomen, fese si picioare, repetate de doua ori.

Setul de exercitii se recomanda persoanelor cu o conditie fizica intermediara sau avansata.

VIDEO: Exercitii pentru abdomen, fese si picioare.

2 Comments
    1. Antrenorii de la passion4profession afirma decat ca “Vei obtine rezultate excelente in cele trei zone care iti dau batai de cap in doar aproximativ 26 de minute”.
      Insa, fiind vorba de un antrenament localizat, probabil ar fi indicat sa lucrezi zona inferioara timp de 4 zile pe saptamana, zona superioara (brate, sani, umeri) 2 zile si o zi pauza.
      Acest circuit il poti introduce in rutina ta zilnica, alaturi de alte exercitii passion4profession . Cand corpul s-a obisnuit cu un anumit program, alterneaza exercitiile https://www.youtube.com/user/passion4profession/videos ( aproape 1 milion de abonati!)
      Nu uita de incalzire si relaxare, nu sunt incluse in program insa indispensabile oricarui antrenament. Succes!

Leave a Reply

Your email address will not be published.