zoot

Incarca-te cu energie pozitiva dis-de-dimineata

Energie pozitiva dimineata

Si-ti va merge bine intreaga zi! Dezvolta-ti propria rutina de dimineata care te incarca de energie, te bine-dispune si te ajuta sa –ti pastrezi atitudinea pozitiva pe durata intregii zile:

 

  1. Dormi suficient

Cel mai important este sa te odihnesti suficient si sa beneficiezi de un somn de calitate intr-un ambient corespunzator. De regula, ar trebui sa dormi intre 7 si 9 ore pe noapte, in functie de propriul organism. Un studiu recent arata ca cei care dorm peste 8 ore pe noapte sunt de 2.7 ori mai predispusi sa aiba o inima sanatoasa si un indice al masei corporale mai mic.

  1. Rasfata-ti simturile

Transforma-ti dormitorul intr-o oaza de relaxare, mentine-l permanent ordonat, curat, proaspat . Vopseste-ti peretii intr-o culoare linistitoare, alegand pasteluri pale, tine o planta de apartament sau un vas cu flori proaspete pe noptiera, lasa draperiile intre-deschise sa intre lumina naturala a soarelui, trezeste-te ascultand melodia ta preferata in locul alarmei obisnuite.

  1. Multumeste

Intra intr-o stare profunda de recunostinta pentru tot ceea ce regaseste in viata ta, dis-de-dimineata. Saruta-ti partenerul pe frunte si multumeste-i in gand doar pentru faptul ca se afla in viata ta, magaie-ti animalul de companie care te iubeste sincer, trage draperiile, bucura-te si multumeste pentru aerul curat, razele solare sau linistea care ciripitul pasarelelor, bucura-te de aroma cafelei , fii recunoascatoare pentru stropii de apa care-ti curata trupul in fiecare dimineata, pentru bucatele pe care le servesti la micul dejun si te incarca de energie, multumeste pentru toate lucrurile cu care ai fost binecuvantata pana acum. Vei realiza ca esti un om atat de BOGAT  si te vei incarca cu energie pozitiva. Vrei sa-ti schimbi viata? Citeste cartea care te invata sa practici recunostinta:

Carte: Magia, Rhona Byrne

  1. Hidrateaza-te

Fa-ti un obicei din a bea apa plata cu lamaie pe stomacul gol, cum te trezesti de dimineata. Iti imbunatateste digestia, elimina toxinele si te ajuta sa intrunesti necesarul de apa zilnic pentru a ramane hidratata. Atat pielea cat si parul tau iti vor multumi!

Te-ar putea interesa si:

  1. Respira si spune-ti afirmatiile

Iesi pe balcon, inspira adanc aer curat in piept apoi expira-l usor pe gura. Repeta de cateva ori, vizualizand cum toate grijile si anxietatile dispar in timp ce expiri. Inspira sacadat de 4 ori, pastreaza aerul in piept timp de 4 secunde apoi elibereaza-l in 4 respiratii scurte. Te-ar putea ajuta o respiratie ghidata de cateva minute. Este suficient sa cauti pe Youtube ‘guided breathing’ pentru a gasi antidotul pentru stres. Poti incorpora cu succes afirmatiile pozitive in tehnica de respiratie. Recita afirmatia in gand in timp ce expiri, opreste-te pentru cateva secunde pentru a o vizualiza apoi expira cu incredere intr-un viitor minunat.

  1. Intra intr-o stare mobila

Nu este niciun secret ca exercitiile fizice iti aduc buna-dispozitie, te incarca de energie si-ti cresc rata metabolica. Te simti bine, arati bine si ai incredere in tine. Ce mod minunat de a incepe ziua! Poti opta pentru un program de antrenament redus si concentrat in 10-15 minute, executat in fata televizorului / monitorului, in confortul propriului tau camin. Poti alege sa alergi cateva ture in jurul blocului sau sa-ti plimbi catelul la pas rapid.

  1. Serveste un mic dejun sanatos

Sub nicio forma nu sari peste micul dejun! Alegeri sanatoase, simple si rapide, precum un smoothie cu lapte de soia, un iaurt grecesc cu semine, nuci sau migdale, oua fierte cu toast integral sau o bucata de granola pregatita in casa, te vor incarca cu energie necesara pana la pranz. In plus, persoanele care servesc micul dejun au o rata metabolica mai ridicata,sunt predispuse sa faca alegeri alimentare corecte pe durata intregii zile si au un risc mai scazut de obezitate si boli cardiovasculare.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.