Idei de sandvisuri sanatoase pentru un mic dejun complet

  •  
  •  

Incarcate-te de energie la micul dejun, alegand unul dintre aceste sandvisuri sanatoase, echilibrat nutritiv, usor si rapid de preparat.

Daca ai la dispozitie numai cateva minute inainte de a iesi pe usa, incearca aceste cinci combinatii de alimente care iti surprind papilele gustative prin explozia de gusturi si-ti furnizeaza necesarul de macronutrienti pentru un boost de energie si o stare de bine.

Sandvisuri sanatoase cu branza

Sandvis sanatos cu branza si germeni

Iti poti incepe ziua printr-o alegere sanatoasa, inlocuind painea obisnuita din faina alba cu painea proteica din fainuri integrale si seminte.

Unge-o cu un varf de cutit de unt 80% grasime sau ulei de cocos, adauga cateva felii subtiri de branza Brie sau tofu, daca esti vegetariana, completeaza sandvisul cu cateva felii de ananas, 2-3 smochine si o mana de germeni de grau.

Sandvis sanatos cu castraveti

Alege o crema fina de branza si fa-ti un sandvis cu castraveti. Tartineaza untul pe o felie de paine si crema de branza pe cealalta. Curata castravetele si feliaza-l. Aseaza-l pe paine si presara putina sare. Aceste sandvisuri sanatoase sunt gata.

 

Sandvisuri low carb cu peste

2 sandvisuri low carb

Iti monitorizezi cu atentie consumul de carbohidrati? Alege unul dintre aceste sandvisuri sanatoase.

Inlocuieste felia de paine cu o felie de vinete grill, adauga un mix de salata, ceapa rosie si ridichii, o fasie de somon afumat si condimenteaza sandvisul cu patrunjel proaspat.

Sandvis sanatos cu branza somon si rucola

O alta combinatie grozava este cea a somonului cu crema de branza si rucola. Daca te simti indrazneata alege tzaziki.

4 sandvisuri sanatoase cu peste

Alege un peste in ulei natural precum heringul si aseaza-le peste o felie de paine integrala cu seminte, pe un pat de rucola si rosii cherry.

Sandvis sanatos cu sardine

Alege sardinele. Sardinele sunt alimente cu un continut caloric mediu, bogate in calciu, vitamina B12 si vitamina D.

Pestele se poate folosi in sandvis direct din conserva.

 

Sandvisuri sanatoase cu ou

Sandvis sanatos cu ou si avocado

Obisnuiesti sa consumi ou la micul dejun? Atunci este o idee grozava sa-l introduci in sandvisuri sanatoase.

Poseaza un ou si serveste-l peste un sandvis cu paine integrala si avocado.

3 ou ochi in sandvis

Pregateste-ti la tigaie un mic dejun echilibrat nutritiv, alegand sa-ti faci un ou ochi in coaja de paine.

Taie miezul unei felii de paine graham cu ajutorul unui cilindru, pulverizeaza ulei de palmier sau alt ulei vegetal cu punct de ardere mare, intr-o tigaie de teflon, adauga felia de paine scobita si sparge un ou in interiorul acesteia.

Condimenteaza oul cu sare si piper si pune capacul pe tigaie. Oul ochi gatit intr-o felie de paine se poate servi cu o salata de rucola sau baby spanac si rosii cherry.

Sandvis cu sparanghel si ou ochi

Daca vrei sa mananci regeste la micul dejun, atunci alege un sandvis complet. Pregateste o portie de sparanghel la cuptor, aseaza-l peste o felie de paine integrala tartinata cu unt iar deasupra aseaza un ou ochi (sau posat, daca vrei sa scutesti cateva zeci de calorii).

Sandvis sanatos cu omleta

Poti alege si un sandvis cu omleta.

 

Sandvisuri sanatoase cu carne

5 sandvisuri sanatoase cu piept de pui si avocado

Pregateste-ti un mic dejun echilibrat nutritiv din ‘resturile’ de la cina.

Taie cateva felii de piept de pui la cuptor sau grill, aseaza-le peste o bagheta asezonata cu salata, adauga cateva seminte si cateva felii de avocado, ambele bogate in grasimi bune.

Vei obtine astfel o masa rapida si sanatoase, bogata in proteine si grasimi, care-ti va mentine senzatia de satietate pana la pranz.

Vezi si:

 

Sandvisuri sanatoase cu fructe

Chiar si intr-o dieta low-carb consumul moderat de fructe este permis. Mai mult, este incurajat dimineata. Fa-ti un sandvis sanatos cu fructe.

Sandvis sanatos cu avocado si capsuni

Daca mergi pe low-carb, adauga o sursa de grasime, precum avocado. Paseaza-l, tartineaza-l pe o felie de paine integrala, adauga cateva felii de capsuni si presara cateva seminte deasupra.

Sandvis sanatos cu branza si smochine

Smochinele proaspete se combina excelent cu crema de branza. Alege o crema fina de branza, adauga cateva felii de avocado si rosii si presara putina curcuma pe deasupra.

 

Pricipalele reguli ale unui sandvis sanatos:

Reguli sandvis

Schimbarea in regimul alimentar incepe cu un mic dejun sanatos, consistent si delicios. Te vei incarca nutritiv pentru prima parte a zilei, fara a-ti pune in pericol sanatatea sau silueta:

  • Alege o singura felie de paine integrala, cu seminte, in locul clasicei painici din faina alba. De asemenea, poti folosi painea uscata de tipul Wassa, bogata in fibre si micronutrienti.
  • Alege o sursa de proteine: branzeturi proaspete sau tofu, oua, carne slaba sau peste (peste la cutie in ulei natural, somon afumat, ton) si evita mezelurile procesate.
  • Inlocuieste maioneza clasica cu grasimi sanatoase precum avocado-ul si semintele.
  • Adauga intotdeauna salata si legume proaspete pentru micronutrientii pe care ti-i furnizeaza (salata verde, mix de salata, rucola, valeriana, baby spanac, germeni, rosii cherry, castraveti, ridichii, ardei verde sau gogosari)

  •  
  •  
No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

dyfashion.ro

Logo mic revista fucsia

Fucsia – O diferenta de nuanta in viata femeii moderne!

answear.ro