zoot

Iata cum sa-ti tonifici posteriorul

Treci periodic pe la sala, iti lucrezi posteriorul si tot nu ajungi la rezultatul dorit? Iata ce schimbari trebuie sa faci in stilul tau de viata:

Iata cum sa ti tonifici posteriorul

Angajeaza-ti muschii

Te grabesti sa-ti termini seturile mai repede? Desi pierzi mai multe calorii cand cresti pasul, nu obtii o crestere in masa musculara. Atunci cand executi fandari sau genoflexiune, fa-le incet, concentrandu-te pe angajarea muschilor fesieri, mai putin pe viteza. Asa ca, fa o pauza, strange si angajeaza-ti muschii.

Verifica-ti postura

Prin simpla ajustare a posturii in timpul exercitiilor fizice pentru fese, obtii rezultate mai bune. Daca te inclini prea mult in fata, iti vei simti muschii eractori spinali (muschii inferiori ai spatelui) mai mult decat muschii fesieri. Pozitia picioarelor este si ea importanta. Distanta dintre picioare, precum si ajustari in directia orientarii degetelor de la picioare pot face diferenta.

Lucreaza cu greutati

Daca vrei sa-ti lucrezi muschii posteriorului ca acesta sa para mai ferm si mai bombat, adauga ganterele in antrenamentele tale. Genoflexiune cu greutatea propriului corp sunt optiuni grozave insa nu-ti vor mari posteriorul pana atunci cand le vei executa cu greutati. Este suficient sa alegi gantere de 3-6kg pentru a obtine rezultate excelente.

Treci la urmatorul nivel

Indreptarile. Daca te antrenezi serios, este timpul sa iei in calcul indreptarile. Cele mai bune exercitii pentru forta musculara, intaresc si definesc fesele. Studiaza foarte bine miscare, fii atenta la postura si incepe cu greutati mici.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.