zoot

H&M lanseaza un nou brand destinat milenialilor

Se va numi Nyden si se va adresa tinerilor mileniali.

Nou brand nyden
Foto: The Street

La doar cateva luni dupa lansarea brandului Arket, Hennes&Mauritz vin cu un concept de retail condus de Oscar Olsson, adresat netocratilor ca si audienta. Se pare ca acestia doresc haine cu personalitate, autentice si credibile.

Designurile se vor crea in Los Angeles, insa creatiile nu vor purta semnatura unui singur designer ci a unei echipe. Se pare ca acestea vor fi influentate de diferite date si influenceri. Strategia face parte din filozofia grupului de a se adresa diferitelor ‘triburi’ de consumatori in viitorul aproapiat. Fiecare trib va decide ce anume sa imbrace in loc sa li se spuna de celebritati.

Telul lui Olsson este sa inverseze modelul traditional de sus in jos. “In societatea de maine, tu ca brand sau orice tip de furnizor, va trebui sa imbratisezi faptul ca puterea nu este in mainile tale” – declara Olsson pentru publicatia The Cut. Olsson este de parere ca puterea sta in mainile triburilor, atragand in acest sens diferit influenceri precum starul de Instagram Doctor Woo si actrita suedeze Noomi Rapace.

Toti acesti influenceri vor fi invitati la centru de design al brandului din Los Angeles, unde vor avea acces la o varietate de materiale si tesaturi. Colectiile pot fi create intr-o perioada scurta, de doar patru saptamani si pot fi vandute atat online cat si in magazinele fizice.

Olsson subliniaza ca Nyden nu va fi un brand traditional, ba din contra, Nyden nu va tine cont de trenduri ci va scoate pe piata colectii limitate (tip capsula), cu preturi usor mai ridicate.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.