zoot

Fii activa pe tot parcursul zilei!

Daca nu ai timpul necesar sa mergi la sala si sa te dedici unui program de fitness, daca iti lipseste entuziasmul sa participi la o sedinta de aerobic zilnic iar un abonament la sala n-ar fi decat o alta povara pentru tine, atunci nu-ti ramane decat sa fii activa pe tot parcursul zilei, sa introduci exercitiile fizice in viata ta, exersand in moduri la care nici nu te-ai fi gandit.

exercitii fizice

Foto: pixabay.com

1. Poti incepe stretchingul din pat

Inainte de a sari din pat ca si arsa rezerva-ti cateva minute pentru a executa cateva miscari de streching in pat. Este un mod minunat de a incepe ziua inainte de a-ti bea cafeaua si de a lua micul dejun.

2. Fa cateva exercitii plie in timp ce te speli pe dinti

Conteaza mai putin numarul de miscari, ci corectitudinea cu care executi miscarile lent, simtind fiecare muschi cum lucreaza. Asa ca daca nu ai timp, invata sa fii multitasking, incluzand exercitiile fizice in rutina ta zilnica.

3. Mergi la pas alert cand plimbi cainele

Un animal de companie, in special cainele te obliga sa iesi in aer liber si sa faci miscare iar data viitoare cand iti scoti cainele la plimbare nu-l astepta pe o banca pana isi termina nevoile ci mergi la pas alert alaturi de el.

4. Profita de pauzele de la birou pentru a executa o serie de exercitii usoare

Intre convorbirile telefonice si intalnirile programate, este posibil sa ai cateva zeci de minute in care sa executi o serie de exercitii usoare care te vor relaxa si-ti vor mentine un fizic de invidiat. Nu sunt exercitii in urma carora vei consuma multe calorii insa starea de bine pe care ti-o confera este de egalat. Iata cateva videoclip-uri aici.

5. Stai cat mai mult in picioare

Vei consuma mult mai multe calorii. In loc sa stai pe scaunul de la birou in timp ce preiei apelurile telefonice, stai in picioare iar daca vorbesti la mobil, profita de asta si plimba-te prin birou.

6. Incordeaza-ti muschii la semafor

In timp ce stai la semafor si te pierzi in traficul infernal din capitala, foloseste acest timp pentru a face ceva util. In timp ce asculti o caseta audio si-ti poti insusi cateva cuvinte intr-o limba straina, fa-ti un obicei din a-ti ati incorda si relaxa muschii abdomenului si pe cei ai picioarelor. Executa aceste miscari in mod constient.

7. Coboara din autobuz cu o statie mai devreme

Sau parcheaza la bulevard, si continua-ti drumul spre casa, pe stradute, la pas alert. Stii vorba aceea: mersul pe jos face piciorul frumos. Profita de aceasta scurta plimbare pentru a-i observa pe cei din jur, frunzele de pe jos, mirosul florilor din gradinele pe langa care treci.

8. Urca scarile si evita liftul

Iar daca functia te obliga sa porti toc, pastreaza o pereche de balerini pliabili in geanta office atat de incapatoare. Incalta-i cand cobori din masina si vei putea urca scarile comod.

9. Mentine-ti casa curata luna

Iti spuneam intr-un articol anterioare cate calorii consumi pentru fiecare sarcina casnica. Fa-ti zilnic patul, da cu mopul, baga aspiratorul 10 minute pe zi si constientizeaza fiecare muschi care se incordeaza in timp ce executi aceste sarcini. In plus, casa ta va fi mereu primitoare si bucuroasa de musafiri.

10. Fa-ti exercitiile in timp ce te uiti la televizor

Sau macar in pauza publicitara. Antreneaza-ti pe rand bratele si spatele cu cateva flotari, picioarele si posteriorul cu plie-uri, fandari si genoflexiuni si abdomenul lucrand la saltea. Invata sa fii multitasking cand nu ai timp.

 

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.