zoot

Exercitii pt fese – Antrenament Kim Kardashian

Chiar daca multi stiu pentru ce este vestita Kim Kardashian, foarte putini stiu cum sa il obtina” – afirma antrenoarea Rebecca Louise de la XHIT Daily, facand referire la posteriorul bombat al celebrei figuri publice. Poti obtine un posterior bombat prin exercitii pt fese, special dezvoltate pentru a lucra muschii fesieri, fara a apela la chirurgie plastica sau o dieta drastica, continua Rebecca Louise.

Exercitii pt fese

Sa-i dam o sansa acestui antrenament cu exercitii pt fese de numai 11 minute, portia zilnica de XHIT. Primul dintre exercitii se efectueaza la saltea, intinsa pe spate si cu genunchii indoiti, vei incerca sa faci podul. De fiecare data cand ridici corpul, va trebui sa incordezi muschii. Din aceesi pozitie, se indeparteaza si se apropie genunchii, pastrand muschii fesieri incordati.  Aceste exercitii pt fese se executa timp de 30 de secunde.

Exercitii pt fese
Exercitii pt fese © Maksim Šmeljov – Fotolia.com

VIDEO: Exercitii pt fese Kim Kardasian

Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese
Exercitii pt fese

Urmatorul tip de exercitii pt fese este dat de genoflexiunea cu picioarele departate, doar ca Rebecca adauga greutati. Ducandu-se trunchiul si bratele catre podea, se alterneaza exercitiu clasic. In acelasi timp, poti lucra bratele din cadrul aceste pozitii, in timp ce tii muschii fesieri incordati.

Mentinerea pozitiei timp de 40 de secunde in pozitia de geloflexiune piramida ti se poate parea istovitoare insa trebuie sa rezisti pe cat poti. Se repeta aceste exercitii pt fese in mod corect, eventual in fata oglinzii pentru a-ti corecta postura. Intre seturile de exercitii poti alerga putin pe loc sau iti poti scutura picioarele.

Revenind inapoi la greutati, de aceasta data sunt folosite ca punct de sprijin pentru ridicari de picioare, un set de exercitii atat pentru fese cat si pentru echilibrul general al corpului. Ridicarile se executa incet, avandu-se grija la postura din timpul antrenamentului. Se schimba piciorul.

Din pozitia de flotare, se aduc picioarele, pe rand, in fata. Aceste exercitii pt fese provin din miscarile specifice cataratului pe munte. Se pot executa in ritm lent sau rapid. Nu uita sa incordezi muschii fesieri. Se repeta seria de exercitii pt fese de doua ori.

Fandarile sunt nelipsite din cadrul unui set eficient de exercitii pt fese. Rebecca executa fandari clasice cu un picior inainte, lucrand fiecare picior in parte timp de 30 de secunde. Fandarea este executata atat inainte cat si inapoi. La fel de eficiente sunt fandarile laterale, pe care ai putea sa le incerci.

3 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.