Exercitii Pilates. Antrenamente complete

  •  
  •  

Vrei sa slabesti, sa te tonifici si sa iti imbunatatesti flexibilitatea?

Alege Pilates! Un antrenament cunoscut si apreciat, cu impact scazut, Pilates este o modalitate excelenta de a trece de la o viata sedentara la una activa.

Beneficiile exercitiilor Pilates

Ai toate motivele sa incorporezi Pilates in rutina ta de antrenament. Efectuate la sol, cu un minim grad de rezistenta sunt potrivite pentru a-ti intra in forma dupa o lunga perioada de sedentarism.

Iar daca obisnuiesti sa faci fitness in mod regulat, Pilates vine ca o gura de aer proaspat cu care iti poti diversifica rutina zilnica. Incepe prin a introduce Pilates in zilele de recuperare.

Sunt ideale pentru sedentari si supraponderali

Exercitii pilates pentru sedentari

Exercitiile Pilates sunt un excelent punct de plecare pentru persoanele supraponderale ale caror articulatii si spate se regasesc deja sub o presiune considerabila datorita greutatii.

Pilates include tehnici Yoga, se executa incet si controlat, diminuand riscul aparitiei de accidente.

Sunt potrivite atat pentru incepatori cat si avansati

Exercitii pilates pentru incepatori si avansati

Daca ai o greutate mult peste medie si o conditie fizica precara – este normal ca antrenamentul Pilates sa ti se para greu la inceput si sa transpiri.

Dar, atata vreme cat greutatea ta este normala iar activitatea fizica face parte din stilul tau de viata – este posibil ca antrenamentul bazat pe exercitii Pilates sa nu te stimuleze la nivelul dorit.

Insa,trebuie sa stii ca Pilates a suferit modificari pe parcurs, tehnicile sunt din ce in ce mai variate si mai complexe si apar noi echipamente pe care le poti folosi in cadrul antrenamentului: greutati, benzi de rezistenta si vestita minge Pilates.

Eficienta Pilates pentru slabit depinde cu siguranta de efortul pe care esti dispusa sa-l aloci antrenamentului: cresterea intensitatii, cresterea complexitatii si sporirea numarului de zile in care faci Pilates pentru slabit.

Imbunatatesc flexibilitatea

Pilates flexibilitate

O cercetare publicata in Archives of Psysical Medicine and Rehabilitation pe baza a 47 de subiecti care au efectuat exercitii Pilates zilnic, fiind monitorizati timp de 6 luni arata ca: exercitiile Pilates sporesc flexibilitatea, desi modificari majore in compozitia corpului (grasime – masa musculara), sanatate si postura au fost greu de identificat (Sursa)

Un studiu mai recent publicat in Journal of Bodywork and Movement Therapies arata ca exista un efect pozitiv al exercitiilor Pilates in ceea ce priveste anduranta muschilor abdominali si flexibilitatea trunchiului in cazul femeilor adulte sedentare chiar daca procentul de grasime si greutatea corporala nu s-au modificat (Sursa)

Te pot ajuta sa slabesti

Exercitii pilates pentru slabit

Intr-o ora de exercitii Pilates poti consuma intre 241 si 421 de calorii si asta variaza in functie de multe considerente: varsta si greutatea ta, conditia ta fizica cand te apuci de Pilates, intensitatea cu care lucrezi.

Mai mult, Pilates este o forma de exercitii in mare parte la sol. Atata vreme cat le combini cu exercitii cardio – este suficient sa alergi pe banda de alergat sau pe bicicleta elipitica timp de 20 de minute – rezultatele se imbunatatesc vizibil.

 

Exercitii Pilates pentru incepatori (video)

Cand ai o greutate peste medie si o conditie fizica precara iti este greu sa incepi a integra fitness-ul in stilul tau de viata. Te simti limitata de propria conditie. Si nu trebuie ca de maine sa alergi la maraton ci poti sa o iei usor, treptat, crescand gradul de dificultate al exercitiilor.

Mai mult ca sigur iti lipseste mobilitatea si nu stii sa te relaxezi. Atata timp cat nu te simti confortabil sa te duci la sala de fitness, poti efectua un program de exercitii Pilates acasa, in confortul propriului camin.

Pentru a efectua aceste exercitii Piates nu ai nevoie de niciun alt echipament in afara unei saltele de fitness. Se bazeaza pe tehnica clasica Pilates si combina exercitii de remodelare corporala cu exercitii Yoga pentru mobilitate si relaxare.

Setul de exercitii Pilates propus are un nivel scazut de intesitate, tocmai de aceea este potrivit pentru incepatori. Vei invata sa iti cunosti corpul, sa iti simti grupele de muschi cum lucreaza, vei invata sa respiri si sa efectuezi tehnica de baza Pilates corect.

Chiar daca au un grad scazut de dificultate, aceste exercitii de slabit sunt foarte eficiente si promit a-ti remodela corpul prin activarea muschilor abdominali, construirea fortei de baza si eficientizarea miscarilor prin simplitate, fara a exercita o presiune asupra coloanei tale vertebrale.

Nici nu vei simti ca faci efort si totusi rezultatele se vor vedea. Antrenamentul promite:

  • Un corp tonifiat – antrenamentul Pilates pentru acasa fiind unul complet, in care vei lucra talie, coapse, solduri, piept, picioare etc.
  • O postura consolidata – acest set de exercitii Pilates efectuate acasa este benefic spatelui si intregii tinute. Adio mers cocosat si cu capul adancit intre umeri.
  • O mai buna flexibilitate – programul include parti de stretching prin care tu obtii mobilitate fara a avea o conditie fizica de invidiat. Totul se dobandeste treptat si natural.
  • O stare de spirit mai buna – programul include elemente de yoga in rutina zilnica.

Salteaua pe care o folosesti s-a uzat? Este timpul sa-ti iei una noua.

Editorii nostri iti recomanda saltele de fitness, ideale pentru Yoga si Pilates, cu preturi care pornesc de la 25 lei! Super, nu?

 

Incalzire si relaxare pentru antrenamentele Pilates (video)

Incalzirea cardio se efectueaza inainte de antrenamentul Pilates, chiar daca vorbim de un antrenament complet sau un antrenament localizat: exercitii pilates pentru picioare si coapse sau exercitii pilates pentru abdomen.

Exercitiile cardio si intinderile sunt esentiale pentru diminuarea riscului producere de accidente musculare in timpul antrenamentului. In acelasi timp, este o metoda ideala de a introduce treptat efortul fizic pentru sistemul cardiovascular, pentru a nu suferi un soc datorita efortului brusc.

In acelasi timp, incazilrea cardio va ajuta la o ardere mai rapida a caloriilor. Incalzirea propusa de antrenorii Fitness Blender contine 10 exercitii a cate 30 de secunde fiecare, pentru care nu ai nevoie de niciun echipament pentru ca vei lucra doar cu greutatea corporala. Printre exercitii se numara: alergatul pe loc, alergatul cu picioarele la spate, fandari laterale, lovituri de picior si altele.

La finalul setului de exercitii Pilates este recomandat sa efectuezi intotdeauna cateva intinderi (stretching). Este vorba de o perioada de 5 minute in care respiratia revine treptat la normal, corpul se linisteste iar tu previi febra musculara.

 

Exercitii Pilates pentru picioare si fese (video)

Sunt zone ale corpului care necesita mai multa atentie ca altele. Aici intervine antrenamentul specializat pe care il poti introduce in rutina ta zilnica.

Coapsele sunt, de regula, zone incapatanate care nu se vor lasa lucrate prea usor. Acest antrenament localizat te ajuta sa obtii coapse subtiri, un posterior ridicat si gambe ferme.

Iti poti sculpta picioarele efectuand exercitii Pilates acasa, avand nevoie doar de o saltea. Atunci cand muschii tai se obisnuiesc cu rutina, poti achizitiona o banda de rezistenta menita sa sporeasca intensitatea setului de exercitii Pilates pentru picioare si fese.

Antrenorii Fitness Blender recomanda sa efectuezi acest set de exercitii Pilates de 3-4 ori pe saptamana, alternand cu perioade in care lucrezi abdomenul sau bratele si spatele. Atata timp cat ai febra, poti face o pauza mai lunga intre antrenamente.

Setul de exercitii Pilates pentru picioare si fese este un mod fantastic de a-ti lucra intreaga parte inferioara a corpului, pentru ca sunt angajati in antrenament si muschi mai putin evidenti. Abdomenul si partea inferioara a spatelui sunt angajate in antrenament.

Pe langa efectele de tonifiere, setul de exercitii Pilates pentru picioare si fese te ajuta sa obtii un control al propriului corp, o mai buna mobilitate si flexibilitate.

 

Exercitii Pilates pentru abdomen (video)

Antrenamentul bazat pe exercitii pilates poate lucra abdomenul rapid si eficient, punandu-se un mare accent pe mentinerea formei corecte si respiratie.

Tocmai datorita acestui aspect, nu trebuie sa faci numeroase seturi de exercitii Pilates ca acestea sa-si demonstreze eficienta in obtinerea de rezultate. Mai mult, pentru a efectua exercitii Pilates nu ai nevoie de un echipament special, ci doar de o simpla saltea la sol.

Dupa cum vezi, toate seturile de exercitii Pilates pentru abdomen se efectueaza la sol, cu greutatea propriului corp.

Te-ar putea interesa si:

Pilates integreaza mintea, respiratia si muschii in cadrul unui singur antrenament pentru a obtine un corp suplu, sanatos. In cadrul antrenamentelor bazate pe exercitii Pilates, avem de-a face cu o abordare globala.

Pilates te ajuta sa iti cunosti corpul, sa-ti simti muschii, sa te concentrezi mai bine, sa iti mentii postura si sa respiri corect.


  •  
  •  
No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

dyfashion.ro

Logo mic revista fucsia

Fucsia – O diferenta de nuanta in viata femeii moderne!

answear.ro