zoot

Exercitii pentru coapse mai subtiri in doar 10 minute

1o exercitii pentru coapse mai subtiri prezentate de antrenoarea de fitness Kelsey Lee de la XHIT Daily. Antrenamentul dureaza aproximativ 10 minute si imbina exercitii fitness pentru flexibilitate, aerobic si de tip muscular. Vezi video mai os:

VIDEO: EXERCITII PENTRU COAPSE

Exercitii pentru coapse
Exercitii pentru coapse © Maksim Šmeljov – Fotolia.com

Exercitii pentru coapse subtiri in 10 minute

Exercitii pentru coapse
Exercitii pentru coapse

1. Exercitii pentru coapse – Genoflexiuni din pozitia Plie – 30 de repetari

Este foarte important sa iti executi postura de pliere corect pe cat iti permite flexibilitatea propriului corp si echilibrul. Picioarele se departeaza treptat, putin cate putin, orientand degetele de la picioare catre exterior. Pentru aceste exercitii pentru coapse, genunchii se indoaie la 90 de grade iar spatele ramane drept. Se mentine aceasta pozitie pentru cateva secunde dupa care se indreapta picioarele. Pentru un efect maxim al acestor exercitii pentru coapse, nu uitati sa angajati si muschii fesieri in antrenament.

Exercitii pentru coapse
Exercitii pentru coapse

2. Exercitii pentru coapse – Fandari laterale – 30 de repetari pentru fiecare picior

Aceste exercitii pentru coapse se pornesc din pozitia stand, ducandu-se un picior in partea laterala si indoindu-se, moment in care toata greutatea corpului este sustinuta doar de acesta. Aceste tipuri de fandari s-ar putea sa iti placa mai mult decat fandarile clasice, fiind usor de executat. Mainile in solduri si spatele drept te vor ajuta sa ai o mai buna mobilitate pentru a executa aceste exercitii pentru coapse. Vrei sa maximizezi rezultatele acestui antrenament? Angajeaza-ti muschii abdomenului in antrenament, tinandu-i incordati.

3. Exercitii pentru coapse – Genoflexiune si lovitura – 30 de repetari

Este necesar sa ai ceva echilibru pentru a executa aceste exercitii pentru coapse care amplifica clasicele genoflexiuni cu o lovitura ritmica. Pentru echilibru, vei pastra picioarele distantate iar la urcare vei lovi lateral, cu fiecare picior in parte. Intotdeauna se va lucra intr-un ritm confortabil in functie de conditia fizica a fiecareia.

Exercitii pentru coapse
Exercitii pentru coapse

4. Exercitii pentru coapse  IceSkate – 30 de repetari

Aceste tipuri de exercitii imita miscarile de patinaj si sunt eficiente nu numai pentru tonifierea coapselor cat si pentru bombarea feselor, asa cum au fost prezentate intr-un articol anterior. Cand detii tehnica corecta poti mari ritmul de executie pentru a creste nivelul ritmului cardiac

Exercitii pentru coapse
Exercitii pentru coapse

[colored_box color=”eg. blue, green, grey, red, yellow”]TE-AR PUTEA INTERESA SI: Exercitii pentru fese bombate [/colored_box]

5. Exercitii pentru coapse la saltea – Ridicari ale piciorului pe interior – 30 de repetari

Aceste tipuri de exercitii pentru coapse sunt extrem de utile pentru partea inferioara a coapselor, locul unde vei simti cum actioneaza antrenamentul. Piciorul care se ridica este drept, nu indoit. Probabil acest exercitiu iti este familiar daca obisnuiesti sa executi exercitii Pilates.

Exercitii pentru coapse
Exercitii pentru coapse

6. Exercitii pentru coapse la saltea – Cercuri ale picioarelor la saltea – 30 de repetari cu fiecare picior

Trainerul de fitness Kelsey Lee continua antrenamentul pentru coapse la saltea, efectuand cercuri inapoi ale fiecarui picior, pe rand. Aceste exercitii pentru coapse lucreaza partea exterioara, locul unde vei simti cum actioneaza antrenamentul. Se executa 30 de repetari cu fiecare picior in parte.

Exercitii pentru coapse
Exercitii pentru coapse

7. Exercitii pentru coapse la saltea – Cercuri ale picioarelor la saltea – 30 de repetari cu fiecare picior in fiecare directie

Trainerul de fitness Kelsey Lee continua antrenamentul pentru coapse la saltea, efectuand cercuri in sensul acelor de ceasornic cu fiecare picior, pe rand. Aceste exercitii pentru coapse lucreaza partea exterioara, locul unde vei simti cum actioneaza antrenamentul. Se executa 30 de repetari cu fiecare picior in parte. Se continua cu inca 30 de cercuri in sensul invers acelor de ceasornic.

Exercitii pentru coapse
Exercitii pentru coapse

8. Exercitii pentru coapse – Ridicari ale piciorului din flotarea intr-o parte – 30 de repetari cu fiecare picior 

Atunci cand executi aceste exercitii pentru coapse este importat sa gasesti acea pozitie in care iti poti mentine echilibrul. Greutatea corpului este sustinuta de cot si antebrat dar si de partea laterala a talpii piciorului care ramane pe sol. Cu celalalt picior se executa 30 de ridicari consecutive dupa care se schimba pozitia pe partea cealalta. Cand obosesti, poti lasa corpul la sol.

Exercitii pentru coapse
Exercitii pentru coapse

9. Exercitii pentru coapse – Fluturasul – 30 de repetari cu fiecare picior 

Aceste tipuri de exercitii pentru coapse iti pot fi familiare, regasindu-se in orice clasa de aerobic cu exercitii la saltea. Unii antrenori de fitness il denumesc fluturasul, datorita asemanarii miscarilor cu cele ale fluturasilor care bat din aripi. Cu mainile si genunchii pe saltea, se ridica lateral cate un picior pana la nivelul soldurilor dupa care se readuce la nivelul solului. Puteti efectua aceste exercitii pentru coapte intr-un ritm lent, simtind fiecare miscare a piciorului, sau in ritm alert pentru un plus de cardio.

Exercitii pentru coapse
Exercitii pentru coapse

10. Exercitii pentru coapse – Fluturasul cu piciorul drept – 30 de repetari cu fiecare picior 

Pentru efectuarea acesor exercitii se pastreaza aceeasi pozitie ca si in cadrul exerciului anterior, doar ca de aceasta data piciorul nu se mai ridica lateral indoit ci drept. Datorita acestei modificari, exercitiul poate parea mai dificil.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.