zoot

Exercitii HIIT: Depaseste-ti limitele!

Daca deja ai o conditie fizica buna si doresti un antrenament de fitness care sa te stimuleze cu adevarat, incearca setul de exercitii HIIT. Despre beneficiile HIIT am discutat pe larg intr-un antrenament anterior si nu le vom relua, dar daca nu gasesti o clasa de fitness de HIIT, iata un antrenament cu care te poti descurca acasa. Un antrenament care te impinge peste limite si te scoate din zona de confort. Un antrenament in cadrul caruia pana si incalzirea / relaxarea sunt dificile. Ia-o ca pe o provocare de 40 de minute din partea antrenorilor tai preferati de la Fitness Blender!

Exercitii HIIT: Informatii generale

– Calorii arse in timpul antrenamentului: intre 287 si 455
– Durata setului de exercitii pentru abdomen: 40 de minute
– Nivelul de dificultate al antrenamentului: 5 (foarte greu)
– Tipul antrenamentului: complet
– Echipament de care vei avea nevoie: gantere, saltea, prosop, o sticla cu apa.

Structura setului de exercitii HIIT

– Durata setului de exercitii  HIIT este de 140 de minute
– Antrenamentul HIIT incepe cu o incalzire, urmata de exercitii de forta cu gantere, exercitii de maxima intensitate pe metoda TABATA, un scurt interval de cardio intens si relaxare
– Se executa runde de 5 minute de exercitii intense pe metoda TABATA, urmate de 2 minute de exercitii de forta cu ajutorul ganterelor.
– O runda TABATA inseamna: 20 de secunde de exercitii, 10 secunde pauza, cumuland 8 intervale in 4 minute
– Exercitiile de forta dureaza 1/2 minute
– Vei avea nevoie de gantere

*** Acest tip de antrenament bazat pe exercitii HIIT se adreseaza celor care deja au o conditie fizica buna.

VIDEO: 40 DE MINUTE DE EXERCITII HIIT

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.