•  
  •  

Cu siguranta ai auzit de Bob Harper si a sa dieta cu apa care promite sa te scape de 9 kilograme in trei saptamani. Te incumeti sa o incerci?

Editorii fucsia.ro iti ofera toate informatiile necesare pentru a putea tine aceasta dieta si pentru a te bucura de beneficiile ei.

Cine este Bob Harper?

Bob harperBob Harper – cel care propune dieta cu apa – este un personaj popular in industria televiziunii din America. Bob este un trainer personal al vedetelor celebre dar si consilier al emisiunii televizate The Biggest Loser.

Programele sale de fitness au fost vandute foarte bine, el insusi fiind declarat cel mai sexi vegetarian al anului 2010. Cum fitnessul merge mana in mana cu nutritia, Bob publica best-seller-ul “Jumpstart to Skinny” – o dieta cu apa de trei sapatamani presarata cu cele mai eficiete sfaturi pe care le-a probat de-a lungul timpului.

 

Dieta cu apa

Bob harper dieta cu apaJumpstart to Skinny reprezinta un plan alimentar pe termen scurt, o cura de slabire ideala atunci cand ai cateva kilograme de pierdut inaintea vacantei, nuntii sau reuniunii.

Pentru a tine dieta cu apa trebuie sa urmezi cateva sfaturi precise, puse la dispozitie de Bob. Nici macar nu trebuie sa mananci acelasi lucru de doua ori, daca nu iti face placere, atata vreme cat nu te abati de la regulile foarte clare ale acestei cure.

Desi dieta in sine nu este diferita de un regim alimentar tipic de dieta, diferenta este data de consumul de apa. “Consumul de apa este unul dintre cele mai eficiente trucuri la care poti apela” – spune Bob. “Daca ti-e foame, ar trebui sa bei apa intai”

Pe langa princiile de nutritie pe care le vom discuta pe larg mai jos, dieta cu apa presupune sa bei 450 ml inainte de fiecare masa, incepand cu prima masa a zilei – micul dejun.

 

Reguli de alimentatie in dieta cu apa

Bob propune cateva reguli pe care trebuie sa le urmezi in fiecare zi, pe cata vreme tii cura de slabire cu apa – adica trei saptamani:

Bea cafea imediat cum te trezesti

Dieta cu apa cafea

Cafeaua iti ‘tureaza’ metabolismul si te ajuta sa arzi mai multe calorii. Studiile arata ca aceasta este un surpresor eficace al metabolismului. Mai mult, Bob recomanda cafeaua normala in cadrul curei de slabire cu apa, consumata de trei ori pe zi.

Bineinteles, este vorba de cafeaua neagra, fara zahar si lapte. Daca nu poti bea cafea fara lapte, atunci inlocuieste laptele de vaca cu cel de migdale.

Consuma un gram de ulei de peste la fiecare masa.

Ulei de peste in dieta cu apa

Uleiul de peste mentine inima sanatoasa, ajuta la prevenirea inflamatiei si restabilizarea corpului. Este ideal cand ai un antrenament de fitness riguros si implicit, febra musculara.

De regula, o singura capsula de ulei de peste contine 1 gram dar sunt si capsule de 500mg fiecare. Alege un supliment de ulei de peste cat mai pur.

Implica un raport echilibrat al macronutrientilor.

Dieta cu apa mic dejun

Este vorba de procentul 40:40:20, adica 40% proteine slabe, 40$ carbohidrati buni si 20% grasimi sanatoase.

Dupa parerea lui Bob, care ar fi experimentat mai multe procente, acesta s-a dovedit a fi cel mai eficient in lupta cu kilogramele in plus si in acelasi timp asigurarea substantelor nutritive esentiale corpului.

Poti consuma carne de pui, de curcan, carne de vita slaba, peste, oua, branzeturi slabe, iaurt, nuci si seminte, avocado, ulei de masline, ulei de cocos, cereale integrale, quinoa, verdeturi, salate, legume si fructe sarate in carbohidrati.

Nu mai carbohidratii complecsi dupa micul dejun.

Retete dieta atkins friptura

Dimineata este singurul moment in care iti este permis sa consumi glucide complexe – cereale, paine integrala sau chiar paste care, transformati in energie imediata, se vor consuma pana la sfarsitul zilei.

Poti alege sa consumi sandvisuri cu paine integrala toast, o salata cu paste integrale sau terci din fulgi de ovaz.

Consuma apa!

Dieta cu apa

Dupa cum ii spune si numele, dieta cu apa implica hidratarea! Inainte de fiecare masa, incepand cu micul dejun se bea 450ml de apa!

Cei 450ml de apa reprezinta dublul decat Bob ar recomanda in mod normal, dar cura de slabire cu apa este un regim intens, de scurta durata.

Fa miscare zilnic!

Sport dieta

Dieta cu apa implica miscare fizica de cel putin 15-20 minute pe zi, cinci zile pe saptamana pentru a accelera arderea grasimilor.

Daca faci sport si transpiri, furnizeaza-i corpului electroliti. Iti poti cumpara tablete cu electroliti pe care a le dizolvi in apa si sa le consumi in timpul antrenamentului.

Editorii fucsia.ro iti recomanda:

Tae Bo: cinci antrenamente complet gratuite, online

Redu consumul de sare

Dieta cu apa sare

Daca renunti la alimentele procesate si iti faci un obicei din a consuma mancare gatita acasa si a-ti pregati pranzul pentru birou cu o seara inainte, poti manageria cu usurinta consumul de sare.

Poti trisa o data pe saptamana!

Mananci prea mult

Dieta cu apa te lasa sa trisezi o data pe saptamana in cadrul unei mese. Da! Poti avea felia de pizza la care ai ravnit de cateva zile sau o felie de cheesecake.

Dieta cu apa este o dieta de trei saptamani, usor de tinut daca iti faci un plan de bataie:

  • Fa-ti o lista de cumparaturi . Fa-ti cumparaturile in avans, pentru o saptamana (mai putin legumele si fructele proaspete pe care le poti lua de la aprozav in drum spre casa)
  • Planuieste-ti mesele in avans. Ba mai mult, pregateste-ti pranzul pentru birou cu o seara inainte.
  • Fa miscare zilnic. Chit ca mergi pe jos, dai doua ture de bloc sau faci cateva exercitii pe saltea, la tine in sufragerie, gaseste-ti un interval in care te poti ocupa de sport si tine-te de el pe durata dietei.

Cat despre principiile dietei cu apa, Bob afirma:

“Nu trebuie sa-ti placa, trebuie sa le urmezi!”

 

Plan alimentar pe o zi

UITE cum ar trebui sa arate un plan alimentar intr-o zi obisnuita in care tii dieta cu apa:

  • O cafea neagra, neindulcita cand te trezesti
  • 450ml de apa inainte de micul dejun
  • O omleta cu paste integrale si parmezan ras la micul dejun. Aceasta respecta regula 40-40-20 a curei de slabire cu apa: contine carbohidrati complecsi, albusurile de ou contin proteine iar grasimile sunt date de uleiul de masline si parmezanul ras. Nu sari peste micul dejun!
  • 450ml de apa inainte de pranz
  • O salata complexa la pranz, care contine atat carne sau peste – o sursa de proteine, dar si carbohidrati din legume verzi si seminte, nuci.
  • 450 ml de apa inainte de cina
  • Friptura cu legume (avocado, dovlecei, spanac, legume verzi) si salata cu ulei de masline la cina. Bob atrage atentia ca oamenii tind sa manance prea mult seara, motiv pentru care nu vei vrea sa cazi in aceasta capcana cand urmezi aceasta cura.

 

Concluzii

Daca analizezi planul mesei cat si proportia macronutrientilor, vei observa ca este un regim obisnuit pe care ti l-ar recomanda orice medic nutritionist atunci cand te lupti cu kilogramele in plus.

Dieta cu apa a lui Bob Harper se diferentiaza tocmai prin consumul de apa dinaintea fiecarei mese!

Lasa-ma s-o spun direct. Consumul de apa te ajuta sa slabesti – afirma Bob pentru Reader’s Digest.

Intr-adevar!

Consumul de apa are numeroase beneficii: imbunatateste digestia – o buna hidratare fiind recomandata celor care sufera de constipatie, te ajuta sa obtii mai repede senzatia de satietate si iti poate spori eficienta antrenamentului fizic.

Atunci cand bei mai mult apa, observi ca obosesti si faci febra muculara mai rar. Pe baza acestor considerente, Bob a introdus consumul de apa in cura sa de slabire cu apa.


  •  
  •  
No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

dyfashion.ro

Logo mic revista fucsia

Fucsia – O diferenta de nuanta in viata femeii moderne!

answear.ro