zoot

Cum sa cresti in mod natural nivelul HGH (Hormonul de crestere)

Cum sa cresti in mod natural nivelul hgh

Hormonul de crestere uman, sau HGH, produs de glanda putuitara, reprezinta unul dintre cei mai importanti hormoni. Acesta joaca un rol cheie in cresterea compozitiei corpului, repararea celulelor si metabolism.

HGH stimuleaza, de asemenea, cresterea masei musculare, puterii si performantei fizice, in timp ce va ajuta sa va recuperati dupa un prejudiciu sau o boala.

Nivelurile mai scazute pot avea un impact negativ asupra calitatii vietii, deoarece creste riscul de imbolnavire si duce la castig in greutate. Dieta si stilul de viata sunt cele care pot avea un efect pozitiv asupra cresterii nivelului de HGH.

Va prezentam cateva sfaturi, bazate pe dovezi, pentru a creste nivelurile de hormon de crestere uman (HGH) in mod natural.

Incercati sa slabiti

Cantitatea de grasime corporala este direct legata de productia de HGH. Cei care au niveluri de grasime corporala mai mari sau mai ales daca aceasta grasime este distribuita mai mult pe burta, vor fi afectati de tulburarea productiei de HGH si vor avea un risc crescut de a dezvolta diverse boli.

Cercetarile sugereaza ca excesul de grasime corporala afecteaza nivelul de HGH mai mult la barbati. Cu toate acestea, scaderea tesutului adipos din organism este inca cheia pentru ambele sexe.

Un studiu a constatat ca persoanele obeze au avut valori mai mici de IGF-1 si HGH. Insa dupa ce au pierdut in greutate, nivelul lor a revenit la normal.

Grasimea de pe abdomen este cea mai periculoasa, deoarece este legata de multiple boli. Pierderea grasimii de pe burta va ajuta la optimizarea nivelului de HGH si la imbunatatirea altor aspecte ale sanatatii dumneavoastra.

Optati pentru postul intermitent

Postul intermitent este o abordare a dietei care limiteaza consumul de alimente pentru anumite perioade de timp.

Se poate face in mai multe feluri. O metoda este sa mananci in interval de 8 ore pe zi, apoi urmatoarele 16 ore nu consumi nimic.

O alta metoda presupune ca 2 zile pe saptamana sa consumi doar 500-600 de calorii.

Postul intermitent poate ajuta la optimizarea nivelului de HGH in mai multe moduri.

In primul rand, va poate ajuta sa scapati de grasimea corporala in exces, care are un impact direct asupra productiei de HGH. In al doilea rand, se va pastra insulina la niveluri scazute pentru cea mai mare parte a zilei, deoarece insulina este eliberata atunci cand mananci. Acest lucru poate oferi, de asemenea si alte beneficii, deoarece cercetarile sugereaza ca salturile nivelului de insulina pot perturba productia naturala de hormon de crestere.

Un studiu a constatat ca dupa 3 zile de post intermitent nivelurile de HGH au crescut cu peste 300%, iar dupa o saptamana de post, au crescut masiv, cu 1.250%.

Reduceti aportul de zahar

Un studiu a constatat ca persoanele sanatoase non-diabetice au avut niveluri de HGH de 3-4 ori mai mari decat diabeticii, care au deficiente de toleranta la carbohidrati si perturbarea functiei insulinei.

Excesul de zahar este un factor cheie ce duce la cresterea in greutate si afecteaza, de asemenea, nivelul de HGH.

Acestea fiind spuse, gustarile dulci trebuie consumate rar, la ocazii speciale, in asa fel nu va fi afectat nivelul hormonilor de crestere pe termen lung.

Scopul este realizarea unei diete sanatoase si echilibrate. Ceea ce mananci 90% din timp va avea efecte mai profunde asupra hormonilor, compozitiei corpului si sanatatii in general.

Nu mancati inainte de culcare

Corpul elibereaza in mod natural cantitati semnificative de hormon de crestere, mai ales pe timp de noapte.

Avand in vedere ca cele mai multe mese vor determina o crestere a nivelului de insulina, unii experti sugereaza evitarea alimentelor inainte de culcare. In special, mesele bogate in carbohidrati sau bogate in proteine, deoarece duc la cresterea nivelului de insulina si la blocarea secretiei de HGH pe timp de noapte.

In mod normal, valoarea insulinei scade la 2-3 ore dupa masa, astfel incat se recomanda evitarea mesele pe baza de carbohidrati si proteine ​​cu 2-3 ore inainte de culcare.

Dormiti suficient

Majoritatea HGH este eliberat in „impulsuri“ atunci cand dormim. Acest mecanism se bazeaza pe ceasul intern al corpului sau a ritmului circadian.

De fapt, obtinerea unui somn profund este una dintre cele mai bune cai pentru a spori productia de HGH pe termen lung.

Iata cateva strategii simple care ajuta la optimizarea somnului:

  • Evitatiexpunerea la lumina albastra, inainte de culcare;
  • Cititi o carte seara;
  • Asigurati-va ca in dormitor este o temperatura confortabila;
  • Nuconsumati bauturi ce contin cofeina seara

Luati un supliment cu melatonina

Melatonina este un hormon care joaca un rol important in reglarea somnului si a tensiunii arteriale. Suplimentele cu melatonina au devenit un ajutor popular, care poate creste atat calitatea, cat si durata somnului.

In acelasi timp melatonina ar putea avea beneficii asupra nivelului de HGH, de aceea, se recomanda 1-5 mg de supliment cu 30 de minute inainte de culcare. Incepeti cu o doza mai mica pentru a evalua toleranta, apoi cresteti doza daca este necesar.

Concluzie:

Daca doriti sa stimulati producerea de HGH in mod natural in corpul dvs., atunci trebuie sa acordati o atentie sporita la regimul alimentar si la modul de viata.

Respectand pasii mentionati in articol, veti contribui la reglarea compozitiei corpului, fluidelor corpului, cresterii masei musculare si osoase, normalizarea metabolismului zaharului si grasimilor si la buna functionare a sistemului cardiovascular.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.