zoot

Cum prepari un mic dejun low-carb in cateva minute (Video)

Ai nevoie de un chef personal care sa te invete sa pregatesti mese low carb? Fa cunostinta cu Joe Wicks, autorul programului The Body Coach. Avand la baza bine-cunoscutul stil de viata sarac in glucide, programul se bucura de rezultate uimitoare: peste 50.000 de adepti si-au transformat radical corpul. Licentiat in sport, cu peste 5 ani de experienta ca antrenor personal si 3 ani in nutritie low-carb, Joe Wicks are peste 647.000 de adepti pe Instagram. Un simplu ‘follow’ te aduce mai aproape de corpul visat.

 

Cum prepari un mic dejun low-carb in cateva minute (Video)

Verifica aceste trei retete de mic dejun low carb, aparute in cartea sa Lean in 15, devenita best-seller intr-un timp foarte scurt.

AVOCADO UMPLUT CU OU PE PAT DE BABY SPANAC

  • un avocado
  • 2 oua
  • cateva felii de bacon
  • o mana de baby spanac
  • cateva rosii cherry

Taie avocado-ul in doua parti egale, scoate samburele si aplatizeaza baza, taind o felie astfel incat sa-l poti pozitiona pe o tava de cuptor. Sparge doua oua si aseaza-le in gaura avocado-ului, asezoneaza cu sare si piper si da la cuptor pana cand albusul este gatit. Aseaza-le pe un pat de baby spanac, adauga cateva rosii cherry si presara baconul. Pentru video apasa play:

 

BRIOSE LOW CARB DIN OUA, FETA SI BACON

  • 3 oua
  • jumatate de zucchini
  • o mana de branza feta faramatitata
  • cateva felii de bacon / sunca
  • coriandru proaspat

Pregateste o tava de briose, pulverizeaza ulei sau introdu sabloanele de hartie. Amesteca toate ingredientele si toarna amestecul in forme. Da la cuptor timp de 10-15 minute. Se pot servi cu un mix de salata.

 

OMLETA CU SPANAC SI AVOCADO

  • 3 oua
  • jumatate de zucchini
  • o ceapa verde tocata marunt
  • cateva rosii cherry taiate marunt
  • o mana de baby spanac
  • jumatate de avocado
  • coriandru proaspat
  • chili proaspat
  • unt si ulei de cocos
  • sare si piper

Intr-o tigaie incalzeste putin ulei de cocos si unt, adauga ceapa verde taiata marunt si rosiile cherry taiate felii, chili, spanacul, trei oua batute, se amesteca si se asezoneaza cu sare si piper. Peste omleta adauga avocado taiat feliute si coriandru proaspat.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.