zoot

Cinci exercitii Pilates pentru abdomen plat! Cu Tony Horton (antrenorul de fitness nr. 1 in SUA)

Cu Tony Horton te-ai familiarizat inca de cand iti spuneam despre eficienta programului P90X. Dar Tony este polivalent in ale fitness-ului. De data asta te invata cinci exercitii Pilates pentru un abdomen plat si, contrar parerilor tale, Pilates este si pentru barbati – afirma insusi Tony.

Asa ca… aseaza salteaua, ia-ti partenerul pentru o serie… de abdomene! Avantajul Pilates este ca iti tonifica abdomenul, protejandu-ti spatele in acelasi timp. Cele cinci exercitii au o dificultate mica si le poti efectua chiar daca nu esti intr-o conditie fizica de invidiat. In fond, este o idee buna sa iti intri in forma cu Pilates.

Pentru a obtine un avantaj maxim de la aceste exercitii, repeta-le in serii consecutive de cate 15-20 (mai multe sau mai putine in functie de conditia ta fizica), dar nu inainte de a efectua o scurta incalzire (alergatul pe loc si cateva intinderi sunt suficiente). In acelasi timp, le poti introduce in rutina ta zilnica, alaturi de alte exercitii de abdomen pe care ti le-am propus de-a lungul timpului pe fucsia.ro.

Cinci exercitii Pilates pentru abdomen plat! (pentru femei si barbati)

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.