zoot

Cele mai usoare exercitii pentru burta

Cum scap de burta? Toti am dori rezultate cu cel mai mic efort si asta este valabila chiar si in cazul unor exercitii pentru burta. Ajunsi la o greutate considerabila, lipsiti de conditie fizica sau pur si simplu prea comozi, exista multi doritori de exercitii pentru burta care se executa usor insa sunt, in acelasi timp, eficiente. Exista asa ceva sau speram intr-un mit?

Billy Blanks, dezvoltatorul Tae-Bo ne indruma catre un altfel de exercitii pentru burta, decat cel cu care am fost obisnuiti, si anume vestitele abdomene clasice la saltea. Poti lucra abdomentul si poti pierde centimetri importanti din burta, efectuand miscari de rasucire ale trunchiului (Twist). Este cel mai usor mod de a scapa de burta.

Exercitii pentru burta
Exercitii pentru burta © Maksim Šmeljov – Fotolia.com

Miscarile Twist specifice Tae Bo sunt excelente pentru cei care vor sa scape de cativa centimetri din circumferinta burtii. Insa, un antrenament complet pentru 6pack-ul mult visat, implica ceva mai mult efort si nu vei scapa de abdomenele la saltea.

Executa cele mai usoare exercitii pentru burta alaturi de Billy Blanks: VIDEO – Cel mai usor mod de a scapa de burta!

Ce ar trebui sa mai faci pentru a scapa de burta?

  • Pe langa exercitii pentru burta, ar trebui sa renunti la cerealele rafinate, optand pentru cereale integrale. Persoanele care consuma cereale integrale pierd mai multi centimetri in talie decat cei care urmeaza aceeasi dieta sanatoasa dar consuma cereale rafinate (Sursa: webmd.com/diet/features/the-truth-about-belly-fat )
  • Chiar daca esti atenta la dieta si faci constant exercitii pentru burta, este necesar sa consumi suficienta apa pe parcursul intregii zile. Studiile arata ca un consum de apa de 8 pahare pe zi activeaza metabolismul, indiferent de dieta (Sursa: ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18787524). Cu cat cresti consumul de apa plata sau apa minerala, vei reduce consumul de bauturi acidulate, cu zahar adaugat sau alcool.
  • Mersul de jos ar trebui inclus in orice program de exercitii pentru burta. Rezultatele unui studiu stiintific sunt absolut uimitoare. Cei care au redus numarul pasilor zilnici de la 10.000 la mai putin de 1500, fara a-si schimba dieta, au acumulat un procent de 7% de grasime abdominala. Se pare ca mersul pe jos nu numai ca face piciorul frumos, dar te ajuta sa scapi de burta. (Sursa: jama.ama-assn.org/content/299/11/1261.2.full.pdf )
  • Daca s-a pus problema unei diete corespunzatoare, consumului de apa si activitatii fizice ce includ exercitii pentru burta, un alt aspect de luat in considerare este… somnul! Atunci cand nu dormi suficient si atunci cand esti stresata, creste nivelul de cortizol (hormon produs in cazul perioadelor de stres) care este corelat cu o crestere a stratului de tesut adipos pe burta (Sursa: ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16353426)

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.