zoot

Cele mai bune programe de fitness acasa

Popularul site TheTopTens.ro a creat o lista a celor mai populare 10 programe de fitness, disponibile online si pe dvd cu ajutorul carora poti face fitness acasa. Chit ca vorbim de lipsa resurselor financiare, de timpul limitat sau pur si simplu de inexistenta unei motivatii suficient de puternice incat sa te determine sa te ridici de pe canapea, obisnuiam sa invocam diverse motive pentru care sala de fitness nu este optiunea ideala pentru stilul nostru de viata. Nu ne mai ramane decat sa ne informam in privinta programelor de fitness acasa, programe care si-au dovedit eficacitatea in cazul a sute de mii de oameni, marturie stand nu numai declaratiile acestora cat si imaginile “inainte-dupa” pe care acestia le impartasesc.

 

1. Insanity

Nu ne mira faptul ca programul de fitness acasa Insanity ocupa primul loc. Insanity este pura nebunie, adrenalina cat cuprinde, cote maxime de motivatie si stimulare continua. Antrenorul Shaun-T este extrem de carismatic, tipul de antrenor care te scoate din zona de confort si te impinge mult peste limitele care te-au ingradit atata timp. Insanity se pozitioneaza ca fiind cel mai provocator program de fitness acasa, un set de exercitii, multe dintre ele fiind exercitii bazate pe intervale de maxima intensitate – HIIT, care te lasa fara suflare inca de la prima incercare. Majoritatea celor care fac fitness acasa il privesc ca pe o provocare. Vrei sa obtii corpul mult dorit in doar doua luni de fitness?

 2. P90X

Atat programul de fitness acasa P90X cat si antrenorul Tony Horton se bucura de o mare popularitate pe plan international. Este un program extrem pe durata a 90 de zile menit sa creeze confuzie musculara, exercitiile sunt variate, provenind de la mai multe ramuri ale fitness-ului. Pentru a-ti face o idee, P90X contine atat Yoga cat si exercitii pliometrice, pe departe cele mai grele din program. In cadrul programului P90X vei lucra cu gantere si alte aparate speciale, spre deosebire de Insanity unde se lucreaza numai cu greutatea propriului corp. Vei lucra 6-7 zile pe saptamana, cel putin o ora pe zi, durata lunga antrenamentului fiind un minus al acestui program. In fond, cei care aleg sa faca fitness acasa nu dispun de prea mult timp. Insa, se merita. P90x si-a dovedit eficacitatea in cazul celor disciplinati, care urmaresc intocmai programul de antrenament pe parcursul celor trei luni.

 

 3. Focus T25

Acest program de fitness acasa este dezvoltat de acelasi Shaun T si promite rezultatele unui antrenament complet de o ora in doar 25 de minute. In fond, lipsa timpului este scuza invocata tot mai des de catre cei care duc o viata sedentara. Este un antrenament scurt si intens, fara nicio pauza care-ti lucreaza intregul corp.

 

4. TurboFire

Un program intens de 90 de zile de exercitii cardio care te va ajuta sa iti recapeti forma. Daca Insanity si P90X sunt programe mult prea avansate pentru conditia fizica in care te afli, poti incerca TurboFire. Dupa seriile de exercitii cu impact redus urmeaza seria Fire, anuntata cum nu se poate mai inteligent prin sunetul unei alarme de depistare a focului. De acum nebunia incepe. Este un program motivant, o antrenoare care se bucura de un real succes, ideal pentru iubitoarele de cardio.

 

Vezi intreaga lista aici

Cauta demo-urile acestor programe pe Youtube dar si videoclipuri “before and after”. Vei fi uimita de rezultatele acestor programe de fitness acasa, fapt ce te va motiva sa incepi un stil de viata activ. Iar daca lista celor de la TheTopTens.ro ti se pare subiectiva, am compus si noi propria lista:

LISTA CU PROGRAME  DE FITNESS ACASA CU REZULTATE GARANTATE:

  1. INSANITY. Acest program ocupa si va ocupa multa vreme de acum incolo primul loc in topul preferintelor noastre. Daca crezi ca sa creat o valva prea mare in jurul lui, nu-i de mirat. Da dependenta! Ca orice program bazat pe exercitii HIIT.
  2. ASYLUM. Vei vrea sa-l incepi imediat dupa Insanity. Necesita ceva mai mult spatiu si o conditie fizica buna.
  3. TAE BO cu Billy Blanks. S-a supus probei timpului si a rezistat. Chiar daca ai evoluat la HIIT, te vei intoarce cu drag, oricand la o ora de tae bo. Iti recomand in special Tae Bo Insane Abs si vei vedea cat de usor poti obtine abdomenul mult visat lucrand in picioare, nu la saltea.
  4. WINSOR PILATES. Pilates este mai mult decat fitness. Chiar daca exercitiile sunt de impact redus, mobilitatea si stare de bine pe care ti le confera un antrenament pilates te fac sa vrei sa exersezi la saltea. Old school!
  5. PASSION FOR PROFESSION. Uneori ai nevoie de cateva exercitii simple, rapide, pe care sa le introduci in rutina ta iar la acest capitol cei de la Passion for Profession sunt alegerea ideala. Celebrul mini- program |8 min abs workout|a facut inconjurul lumii. A ajuns si la tine?
  6. P90X. Recunosc, nu sunt o impatimita al exercitiilor cu greutati. Desi nu le fac zilnic, de doua ori pe saptamana le introduc in rutina mea si atunci deschid P90X. Preferatele mele? Shoulders and Arms / Chest Shoulders and Triceps / Back and Biceps / Chest and Back .
  7. Brazilian But Lift. Un antrenament complet directionat catre un posterior de vis. Acesta-i. Antrenorul este  foarte sarmant cu al lui accent exotic. Ti-l recomand inainte de a merge la plaja desi multe exercitii pe care ti le vei insusi aici le poti introduce in rutina ta zilnica.
  8. Turbofire. Antrenoarea te cucereste instant incat vei ajunge sa-i urmaresti pagina de Facebook iar mixurile care ruleaza pe fundal te ridica instant de pe scaun. Sa-ti mai spun ca vei visa alarma de declansare a focului care anunta un set de exercitii la intensitate maxima?
  9. RevAbs. Un program revolutionar concentrat pe zona abdominala. Daca asta este zona ta cu probleme, ti-l recomand. Iti vei insusi un set de exercitii eficiente.
  10. Zumba / Hip hop abs. Exercitiile pe baza miscarilor de dans nu sunt tocmai preferatele mele, dar ghici ce sunt foarte distractive! Sunt un inceput si mai devreme sau mai tarziu te vei trezi ca iei fitness-ul in serios.

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.