zoot

Biscuiti low carb cu unt de arahide

Vrei sa reduci consumul de zahar si totusi sa nu-ti refuzi placerea de a consuma ceva dulce? Pregateste aceasta reteta de biscuiti low carb cu unt de arahide. Esti libera sa o particularizezi in functie de preferinte, folosind o alterniva la zahar la indemana: indulcitor natural din stevia, xylitol, sirop de artar sau fructe uscate (caz in care continutul de zahar creste), faina de cocos sau de migdale, un mix intre cele doua, ba chiar poti adauga in amestec si faina de konjac fara carbohidrati in proportii 1:1 pentru a scadea continutul de zahar si numarul de calorii.

Reteta biscuiti low carb cu unt de arahide

Ingrediente:

  • O ceasca mix faina de cocos si faina de migdale (se coc la fel de bine doar cu o singura varianta de faina)
  • O ceasca de unt de arahide
  • O ceasca de indulcitor natural Green Sugar ( poti inlocui cu 6-7crumale fara samburi deshidratate sau 5-6 linguri de sirop de artar, dupa gust)
  • Un ou
  • O mana de fulgi de ciocolata 75% cacao
  • Esenta de vanilie

Biscuiti low carb cu unt de arahide

Biscuiti low carb

Adu untul de arahide la temperatura camerei si amesteca-l cu inlocuitorul pentru zahar folosind un mixer manual. Adauga oul, esenta de vanilie si omogenizeaza bine. Incorporeaza faina si fulgii de ciocolata in acest amestec folosind o spatula.

Preincalzeste cuptorul la 170 C. Aseaza o hartie de copt peste o tava de cuptor si pulverizeaza ulei vegetal. Foloseste o lingurita pentru a desprinde o cantitate suficienta de aluat pentru a forma o biluta. Aplatizeaza biluta in palma sau foloseste fundul unei linguri.

Se introduce tava cu biscuti low carb cu unt de arahide in cuptorul preincalzit si se coace in jur de 15-20 de minute in functie de consistenta dorita. Iti recomandam sa scoti un biscuite dupa un sfert de ora pentru a-l incerca.

Daca ti-a mai ramas din aluat si nu vrei sa mai introduci inca o tava la cuptor, transfera-i intr-o punga ziplock si congeleaza-i pentru data viitoare.

Biscuitii cu unt de arahide sunt delicios si au un continut scazut de zahar. Poti fi consumati ca desert, gustare (sunt si deosebit de satiosi) dar si la micul dejun alaturi de un pahar de lapte de migdale sau cocos. Bineinteles, in loc untului de arahide poti folosi folosi unt de migdale sau caju (ultimul este demential).

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.