zoot

Biscuiti din faina de migdale cu fulgi de ciocolata (low-carb)

Biscuiti faina de migadale

De cate ori nu ti s-a intamplat sa ai pofta de ceva dulce, un desert rapid si sanatos care sa nu-ti afecteze dieta? Iata reteta de care ai nevoie: biscuiti din faina de migdale cu fulgi de ciocolata low carb.

Cu un continut scazut de carbohidrati, iti poti servi ori de cate ori ai pofta de ceva dulce. Permisi in dieta Atkins, Dukan sau Paleo

 

Ingrediente:

  • 200g faina de migdale (se poate inlocui jumatate din cantitate cu faina de cocos pentru un gust si mai deosebit)
  • un ou de gaina BIO
  • 30 g ulei de cocos / unt topit in bain marie (2 linguri)
  • un varf de cutit de bicarbonat de sodiu
  • esenta de vanilie
  • 20 g fulgi de ciocolata low carb
  • un praf de sare
  • indulcitor dupa gust (se poate folosi indulcitor Stevia sau Xylitol)

*** In locul fainei de migdale se pot folosi migdale intregi macinate fin in robotul de bucatarie

BISCUITI FAINA DE MIGDALE

Te putem asigura ca este cea mai simpla reteta de biscuiti pe care ai pregatit-o vreodata. Intr-un bol adanc se amesteca faina de migdale cu uleiul de cocos. Se adauga sarea si bicarbonatul. Intr-un bol separat se bate oul de gaina, vanilia si indulcitorul, apoi se adauga peste faina, omogenizand bine compozitia. La sfarsit se incorporeaza si fulgii de ciocolata.

Din aluat se desprind bilute cu ajutorul unei lingurite de inghetata si se aseaza pe o tava de cuptor peste care ai intins o foaie de copt. Se turtesc usor cu fundul unui pahar sau cu o lingura si se introduc in cuptorul preincalzit la 180 grade Celsius. Se coc aproximativ 12-15 minute dupa care se transfera pe un platou si se lasa sa se raceasca.

Sunt gustari permise in dieta Atkins, Dukan, chiar Paleo.

Informatii nutritionale *

Calorii Carbohidrati Grasimi Proteine Zaharuri
Per tava

(20 buc)

1300 41 120 38 6
Per bucata 65 2 6 2 0.3

*** Continut nutritiv aproximat in functie de brandurile folosite.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.