zoot

Bifeaza necesarul zilnic de magneziu

Necesar zilnic magneziu

Despre magneziu se stie ca amelioreaza durerile de cap, reduce simptomele de anxietate, ba chiar tempereaza poftele de zahar si, cu toate acestea, magneziul se gaseste pe lista nutrientilor care prezinta motive de ingrijorare pentru nivelurile inadecvate de administrare. Alaturi de calciu, este un nutrient esential pentru activitatea celulara. Magneziul este important si pentru digestie si buna functionare a muschilor, nervilor si oaselor.

Ar trebui sa-l luam zilnic din alimente si bauturi sau sa gasim o modalitate de a ne suplimenta dieta pana ajungem sa intrunim necesarul zilnic de magneziu (310-320mg pentru femei si 400-420mg pentru barbati). Iti vom arata ca nu este o misiune imposibila daca urmezi trucurile de mai jos:

  • Te poti bucura de ciocolata neagra fara regrete

Nu numai ca este prietenoasa cu silueta, ciocolata neagra este bogata in magneziu. O bucata de ciocolata neagra (29g) contine 95mg de magneziu, aproape 25% din necesarul zilnic.

  • Poti rontai nuci si seminte ca gustari

Daca tot iti place sa rontai snacksuri in fata televizorului, inlocuieste-le cu seminte sau nuci. Nu numai ca au continut redus de zahar, semintele si nucile sunt bogate in magneziu. O mana de seminte de dovleac (38g) contine 150mg de magneziu, peste o treime din necesarul zilnic de magneziu. Tot peste o treime din necesarul zilnic de magneziu iti poti lua din 50g de migdale sau caju, 30g nuci braziliene sau 100g nuci romanesti.

  • Inca un motiv in plus sa consumi cereale integrale…

Pe langa faptul ca nu vei mai avea probleme cu digestia, cerealele integrale te ajuta sa-ti intrunesti necesarul zilnic de magneziu (100g quinoa – 197mg, 100g mei – 114mg, 100g faina de grau integrala – 138mg)

  • … si fasole

Surse proteice vegetale, fasolea, mazarea, nautul si lintea sunt bogate in magneziu. 100g din aceste alimente iti va furniza aproximativ o cincime din necesarul zilnic.

  • Bea apa minerala

Aportul de magneziu poate fi suplimentat de apa minerala. Citeste lista de ingrediente si verifica daca magneziul se numara printre componente. Spre exemplu, un litru de Aqua Carpatica minerala carbogazoasa contine 78mg magneziu.

  • Completeaza cu suplimente

Adreseaza-te medicului tau pentru a-ti suplimenta dieta cu magneziu. Alege glicinatul de magneziu, una dintre cele mai absorbabile si prietenoase cu stomacul forme de magneziu, ideala pentru corectarea unui deficit pe termen lung.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.