zoot

Beneficiile consumului de ceapa verde

Ceapa verde

Folosita preponderent in salate sau pentru a orna farfuria, ceapa verde este subestimata pe langa alte alimente. Are mult mai multe de oferit decat culoare in farfurie. Ceapa verde este saraca in calorii si bogata in nutrienti cu beneficii pentru sanatate. Accesibila, usor de incorporat in dieta si deosebit de versatila, consumul catorva fire de ceapa verde este benefic organismului:

  • Ceapa verde este saraca in calorii si bogata in micronutrienti (vitamine si minerale). O legatura de ceapa (100g) are doar 32 de calorii, fiind recomandata in curele de slabire. In plus, studiile efectuate pe animale arata ca ceapa poate altera anumite gene implicate in obezitate.
  • Are un continut semnificativ de fibre (o legatura de ceapa de aproximativ 100g furnizeaza corpului aproape 3g de fibre, 10% din necesarul zilnic). Fibrele instaleaza si mentin senzatia de satietate, ajutandu-te sa tii sub control poftele alimentare si sa consumi mai putina mancare.
  • Este bogata in vitamina K. O legatura de ceapa (100g) contine 207mcg vitamina K, de 2.5 ori necesarul zilnic. Vitamina K este importanta pentru coagularea sangelui dar si sanatatea inimii si a oaselor.
  • Contine vitamina C. 100g ceapa verde iti ofera peste 30% din necesarul zilnic de vitamina C. Alimentele bogate in vitamina C imbunatatesc imunitatea si previn infectiile.
  • Este o sursa buna de calciu, magneziu si potasiu. 100g ceapa verde iti ofera 7% din necesarul zilnic de calciu, 8% din necesarul zilnic de magneziu, 8% din necesarul zilnic de potasiu si 3% din necesarul zilnic de zinc. Ceapa verde poate ajuta adeptii dietei vegane sa-si intruneasca necesarul de minerale.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.