zoot

Antrenamentul cu coarda, distractiv si accesibil oricui

Un trup tonifiat, gambe sculptate pentru care vei castiga invidia prietenelor tale, un mai bun echilibru al corpului si o postura corecta obtii cand te antrenezi cu coarda. Un accesoriu de fitness atat de ieftin incat este accesibil oricui, un antrenament distractiv dar si eficient.

 

Antrenamentul cu coarda

Cum se regleaza coardaCu doar cativa zeci de lei te poti antrena acasa sau in aer liber, in parc, lucrandu-ti intreg corpul. Antrenamentul cu coarda este excelent pentru pierderea in greutate (arzi pana la 1000 de calorii intr-o ora), pentru tonifiere dar si pentru celulita. Este un antrenament simplu dar complet, care-ti creste nivelul de anduranta, iti normalizeaza presiunea arteriala si imbunatateste circulatia sangelui. Vei observa un trup mai puternic, un echilibru mai bun si o postura corecta.

  • Daca esti incepatoare alege o coarda din nylon, este ieftina si mai putin dura.
  • Incalta-te in pantofii de alergat care atenueaza impactul cu solul
  • Incalzeste-te intotdeauna inainte de a sari coarda iar la final executa cateva miscari de stretching.
  • Daca sari coarda in casa, aseaza o mocheta / saltea de fitness subtire sub picioare pentru atenuarea socului si a zgomotului.
  • Regleaza coarda pentru statura ta: plaseaza un picior la mijlocul corzii si trage de manere in sus. Acestea ar trebui sa ajunga la nivelul umerilor.
  • Pe masura ce te antrenezi, poti opta pentru corzi de sarit cu greutati care cresc intensitatea antrenamentului.

Daca alegi sa faci un antrenament cu coarda, trebuie sa fii atenta la postura. Mentine-ti corpul drept, cu capul pe aceeasi linie cu gatul si coloana vertebrala. Priveste inainte si incordeaza-ti muschii abdominali. Indoaie usor genunchii si tine coatele indoite intr-un unghi de 45 de grade. Mainile se orienteaza cu palmele in sus.

 

VIDEO


Cu siguranta ai sarit coarda cand erai mica insa acum este posibil sa intampini dificultati. Insista si in cateva zile iti vei recapta coordonarea. Poti incepe cu sesiuni scurte, de cateva minute, crescand treptat intervalul in functie de conditia ta fizica. In momentul in care capeti siguranta in miscare, diversifica atat intensitatea antrenamentului, lucrand pe intervale, cat si tipul de sarituri cu coarda:

  • saritura clasica cu coarda cu ambele picioare ridicate de la sol
  • saritura intr-un singur picior
  • saritura in care alternezi picioarele
  • saritura uriasului cand duci coarda de doua ori pe sub talpi
  • saritura HIIT cand ridici picioarele la abdomen
  • saritura cu bratele incrucisate

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.