zoot

Ab Roller: roata pentru abdomen

Ab roller roata pentru abdomen

Iti doresti un abdomen cu patratele dar urasti sa faci abdomene la saltea?Accesibila ca pret, roata pentru abdomen poate fi folosita atat acasa cat si la sala, fiind ideala pentru intarirea si tonifierea abdomenului.

Roata pentru abdomen este un gadget simplu dar eficient, care-ti targeteaza toti muschii abdominali, inclusiv muschii abdominali oblici si rectus abdominis. Acesta din urma este principalul muschi implicat in miscare dar muschii abdominali oblici ajuta si ei in timpul miscarii.

*** Pentru a exercita o presiune mai mare asupra acestora din urma, impinge roata pe diagonala, in loc sa o impingi in fata. Incepe din aceeasi pozitie dar intoarce roata la un unghi de 45 C. Pe masura ce impingi roata, trunchiul se va torsiona pentru a se acomoda unghiului, implicand muschii abdominali oblici.

Cum se foloseste roata pentru abdomen

Aseaza o saltea de yoga sub genunchi sau foloseste protectie pentru genunchi.

Aseaza-te in genunchi pe saltea. Pozitioneaza-ti mainile pe manerele rotii. Impinge roata in fata cat de departe poti (ideal ar fi sa ajungi cu pieptul la podea si mainile extinse complet doar ca-ti va fi greu sa revii in pozitia initiala daca esti incepator).

*** In timp ce executi miscarile, pastreaza-ti spatele drept si muschii abdominali angajati.

Adu roata in pozitia initiala. Repeta de sase-opt ori.

Incepe prin a executa 2-3 seturi a cate 8-8 repetii, crecand numarul de repetitii la fiecare doua saptamani, pana ajungi la zece.

Creste intensitatea exercitiului:

  • Alege tipul de suprafata pe care vrei sa lucrezi. Aseaza-l pe o suprafata plata pentru un antrenament obisnuit sau pe o mocheta pentru un plus de intensitate.
  • Executa miscarea din pozitia de flotare (plank) si vei duce exercitiul la un alt nivel. Iti poate lua luni intregi sa ajungi aici.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.