7 moduri prin care te poti motiva sa incepi un antrenament de fitness

  •  
  •  

Motivatie antrenament

Acasa sau la sala, tu decizi pentru ca doar tu stii cum este mai bine pentru tine. Important este sa te apuci si sa continui sa faci fitness suficient de mult timp incat sa devina un obicei in sine.

Iata 7 moduri prin care te poti motiva sa incepi.

 

  1. Imagineaza-te cum vei arata dupa….

Cateva luni de fitness. Wow! Imaginea asta parca te face sa sari din fata calculatorului pe podea sa executi 20 de abdomene. Nu te face? Atunci trebuie sa lucrezi ceva la imaginatia ta.

Fa un colaj cu poze de cand erai in forma sau, daca nu ai fost niciodata in forma, strange de pe internet cateva imagini sugestive cu vedete sau persoane obisnuite care au ajuns sa aiba un corp de invidiat prin fitness. Asta ar trebui sa te motiveze sa te apuci daca iti doresti cu adevarat sa iti intri in forma.

Iar daca crezi in forta gandirii pozitive, fa-ti un vision board (cred ca stii la ce ma refer) si tine-l la indemana.

  1. Fii sigura ca poti!

Daca pornesti din start cu gandul ca ai sa renunti de la jumatatea abonamentului, cu siguranta sansele de reusita sunt mai mici. Cand iti mai spune si cineva apropiat ca nu esti in stare sa te tii de un program de fitness, atunci iti vine sa renunti. Stop!

Daca nu ai in jurul tau persoane care s-au schimbat radical prin fitness, atunci cauta pe internet. Imi plac pozele before and after, ador povestile de succes ale unor oameni care, cu siguranta, se afla intr-o conditie mult mai proasta decat a ta.

Dupa mica ta cercetare, intreaba-te de ce ei au putut si tu nu?

  1. Pregateste-te sa…

Incepi in forta. Cel putin mental daca fizic conditia actuala nu ti-o permite. Planificarea este foarte importanta si te aduce cu un pas mai aproape de succes. Gandeste-te cand ti-e mai comod sa exersezi, sub ce forma vrei sa pierzi acele calorii si sa te tonifici si cam in cat timp.

Daca alegi o sala de fitness, antrenorul se va ocupa sa iti aleaga grupele musculare pe care le ai de lucrat, timpii necesari cat si intensitatea. Daca alegi varianta de fitness acasa, atunci pune-te pe documentat.

Este foarte important sa fii realista si sa nu crezi ca vei sari direct in exercitii HIIT iar in doua luni vei avea si patratele. Chit ca va dura 2 luni sau 2 ani, mai devreme sau mai tarziu vei ajunge acolo.

  1. Afla ce-ti place!

Asta este foarte important. Inainte sa te inscrii la o sala de fitness sau la un anumit program de fitness, ia doar o sedinta. Ia o sedinta de Pilates, una de Zumba, una de spinning, una de Kangoo Jumps, una de HIIT etc.

Sau poate-ti place Yoga.

Vei vedea astfel ce-ti place cu adevarat si vei fi chiar entuziasmata sa incepi odata ce ti-ai descoperit pasiunea. Incearca si fitness-ul acasa dupa un program bine-stabilit. Incearca si activitatile in aer liber. Fitness nu presupune doar mersul la sala. Poate tie iti place sa inoti…

  1. Acomodeaza-ti programul…

Astfel incat scuza “Nu am timp!” sau “Azi nu am avut timp” sa nu mai existe. N-ar fi rau sa citesti o carte de management al timpului daca stai rau cu gestionarea lui.

Intre timp identifica acele activitati mai putin importante care te seaca de timp (verificatul paginii de facebook, statul la barfa pe messenger sau telefon, vizionarea ultimelor barfe mondene la televizor) si gandeste-te ce poti face in acest interval pe care il castigi renuntand la astfel de obiceiuri.

  1. Rasfata-te!

Chiar inainte sa termini prima sedinta de antrenament. Asa, in avans, doar pentru ca te-ai decis sa urmezi un antrenament. Cumpara-ti un echipament de sport nou, adidasi, manusi sau poate doar un prosop. Ceva nou care sa iti aminteasca de angajamentul la care te inhami.

Acum ca ai dat o avere pe un echipament nou nout trebuie sa iesi la alergat sau sa te inscrii la sala.

  1. Fa o declaratie publica!

Asta daca cuvantul tau inca mai reprezinta ceva pentru cei din jur.

Daca ai spus de atatea ori ca incepi o cura, ca duci la capat un program de fitness si ai abandonat de fiecare data, atunci poate ar fi mai bine ca de data asta sa treci la fapte si sa lasi vorbele. Daca obisnuiesti sa faci ceea ce iti propune, ia-ti un angajament public ca vei merge la sala de fitness cel putin an.

Doar nu vrei sa ii dezamagesti pe cei din jurul tau.


  •  
  •  
No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

dyfashion.ro

Logo mic revista fucsia

Fucsia – O diferenta de nuanta in viata femeii moderne!

answear.ro