zoot

15 Feluri in care te poti binedispune dimineata

Te asteapta o zi plina? Felul in care iti incepi dimineata dicteaza tonul intregii zile. Asadar, sa ne incarcam cu energie si buna dispozitie cu ajutorul acestor cinsprezece practici de succes:

 

Adauga fructe si legume la micul dejun

Fructe la micul dejun

Un studiu actual arata ca persoanele care reusesc sa adopte un stil de viata ce cuprinde fructe si legume la micul dejun, devin  mai fericite si mai pline de viata. Evident, in cazul in care suferiti de afectiuni gastrice, anumite fructe nu sunt recomandate pentru masa de dimineata.

Fa ceva frumos pentru altcineva

Daruieste

Fie ca pregatesti micul dejun pentru partenerul de cuplu, cumperi o cafea in plus pentru un coleg sau trimiti mai departe o poza amuzanta, fii sigura ca in acest fel gradul de fericire va creste.

Zambeste

Zambeste

De fapt, forteaza-te sa zambesti! Chiar daca nu ai un motiv anume pentru care sa faci asta, fortandu-te sa zambesti, starea ta de spirit se va imbunatatii cu siguranta.

Asculta muzica

Asculta muzica

Iti poti incepe dimineata intr-un mod mult mai placut si mai relaxant daca dai drumul melodiei preferate. Comform studiilor de specialitate, muzica ajuta chiar si la reducerea durerii si anxietatii la pacientii postoperator. Asa ca, da volumul mai tare si absoarbe fiecare nota!

Fa sport

Fa sport

O dimineata inceputa cu jogging sau o ora la clasa de aerobic, va face ca inima sa se activeze intr-un mod mult mai propice inca de dimineata, sa pompeze mai mult sange si mai ales, in acest mod, sa iti confere un plus de energie pe parcursul intregii zile.

Imbratiseaza

Imbratiseaza

O astfel de atingere, fie ca este vorba despre o imbratisare sau o tinere de mana, aceasta actiune iti va transmite, fara sa iti dai seama, o stare de bine. De altfel, se spune ca, in timpul unei imbratisarii sufletul tau se aproprie de sufletul celuilalt, iar inimile voastre sunt mai aproape decat in orice alt moment. Sunt sigura ca nu stiai ca imbratisarea are efecte precum favorizarea altruismului, controlarea apetitului, scaderea tensiunii arteriale si combaterea insomniei.

Practica yoga

Yoga

Printr-un astfel de antrenament, nu numai corpul tau se trezeste la viata, ci si mintea!  Nu este obligatoriu sa adopti practici extrem de complicate, ci doar sa iti formezi un obicei care sa contina cateva practici simple. Dr. Oz marturiseste ca se trezeste in fiecare dimineata la ora 6 pentru a practica minimum 7 minute de yoga.

Practica recunostinta

Recunostinta

Pune pe hartie motivele pentru care ii esti recunoscatoare vietii – chiar daca pare o practica destul de ciudata, insa, aceasta actiune te poate face sa iti dai seama de ce este bun in viata ta si-ti da o stare de bine Recunostinta are tot felul de beneficii pentru sanatate, precum reducerea tensiunii arteriale, a colesterolului si contribuie la un somn mai bun.

Aromaterapie inca de la primele ore ale diminetii

Aromaterapie

Creeaza-ti un mediu propice pentru a incepe o zi productiva. Combina uleiuri esentiale diverse precum uleiul de iasomie – contribuie la limpezirea mintii, uleiul de lamaie – confera un plus de energie, uleiul de neroli ( floare de portocal ) sau salvie – uleiuri ce calmeaza starea de nervozitate, uleiul de menta – benefic pentru relaxarea creiurului si uleiul de bargamot, ce are un miros extrem de placut – benefic pentru a alunga starea de angoasa.

Sexul de dimineata

Sex dimineata

Precum stii, sexul de dimineata te face sa te simti bine intreaga zi. Corpul tau este inundat de un coktail de hormoni precum oxitocina, dopamina si serotonina, hormoni ce iti confera placere, fericire si o stare de bine. Asa ca, merita sa te trezesti cu o jumatate de ora mai devreme pentru un altfel de start al zilei.

Mediteaza

Mediteaza

Meditatia te ajuta sa iti mentii sanatatea fizica si mentala si te ajuta sa alungi anxietatea, depresia si chiar simptomele menopauzei. Centru National Pentu Complementarea Sanatatii ne transmite ca meditatia este buna si pentru combaterea durerilor articulare si a inflamatiei, dar si tinerea sub control a tensiunii arteriale.

Iesi la o plimbare in aer liber

Iesi la o plimbare in aer liber

Chit ca alegi sa-ti plimbi cainele inainte de micul dejun sau mergi la birou pe jos, aerul curatte va binedispune si iti va da un plus de energie pe parcursul intregii zile.

Fereste-te de tehnologie

Tehnologie

Nu iti incepe dimineata prin a iti deschide telefonul pentru ca risti sa fii bombardata de asa zisa energie negativa, mintea ta incepe sa se gandeasca direct la responsabilitatiile din acea zi, mailurile incep sa intre, notificarile de pe retelele de socializare incep sa isi faca simtita prezenta, iar stresul cotidian incepe sa te acapareze. Asa ca, lasa telefonul de o parte si ocupa-te de cele prezentate mai sus.

Fa curatenie

Spala vase

Intr-un stiudiu din octombrie 2015, specialistii au descoperit ca, si simplul spalat de vase iti poate aduce o stare de bine. Chiar daca consideri ca nu ai timp, gandeste-te mai bine. Spalatul vaselor dureaza cateva minute.

Citeste texte amuzate

Citeste

Fie ca vorbim despre bancuri, fie ca vorbim despre simple povesti ce au ca drept scop final amuzamentul, aceasta actiune te va ajuta sa iti incepi ziua cu o alta stare de spirit. Simplul act al rasului contribuie la reducerea stresului, calmeaza tensiunea musculara, da un impuls sistemului imunitar si serveste precum un calmant natural.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.