zoot

10 super-alimente pentru un stomac plat

Daca ai facut vreodata TAE BO Insane Abs dupa dvd-urile lui Billy Blanks, adevarate arme secrete pentru un abdomen plat, ai retinut, cu siguranta, vorbele instructorului “diferenta o face ceea ce introduci in gura”. Sustine activitatea fizica cu aceste 10 super-alimente pentru un stomac plat si vei vedea rezultatele mult mai repede decat crezi.

migdale pentru un stomac plat

1. Migdale

Migdalele, nucile si celelalte seminte sunt surse ideale de proteine si grasimi bune. Studiile arata ca migdalele pot potoli foamea atunci cand sunt consumate ca si gustare. Cu cat le mesteci mai mult, cu atat mai bine. In plus, sunt bogate in micronutrienti esentiali sanatatii tale. Un singur pumn de migdale contine jumatate din doza zilnica necesara de vitamina E, o zecime din doza de calciu si 20% din doza de magneziu.

mazare pentru un abdomen plat

2. Mazare

Si fasole verde. Iti controleaza apetitul exagerat pentru mancare si-ti dau senzatia de satietate datorita continului bogat in fibre. Mai mult, studii recente au asociat consumul de mazare si fasole verde cu circumferinte reduse ale taliei.

Spanac @freedigitalphotos.net

3. Spanac

Si alte legume hiper proteice, low carb: broccoli, varza de bruxelles, salate, ardei gras verde, sparanghel etc. Sunt alimente care lupta impotriva obezitatii si sunt pline de micronutrienti esentiali, vitamine, minerale si antioxidanti. Pentru a-ti da seama cat de sanatoase sunt legumele verzi, ia in calcul faptul ca o singura cana de broccoli contine aproape la fel de multa vitamina C ca si un suc proaspat de portocale si aproape jumatate din calciul unui pahar cu lapte.

broccoli vs lapte calciu
broccoli vs portocala vitamina c

branzeturi in dieta atkins

4. Lactate

Un studiu al Universitatii din Tennessee arata ca participantii care au consumat 1200mg calciu pe zi au slabit de doua ori mai repede decat cei care cu deficit de calciu in alimentatie. Proteina din lapte este compusa din aproximativ 80% zer, transformat rapid in aminoacizi care se absorb in sange si 20% cazeina, cu absorbtie lenta in organism. Daca optezi pentru variantele low fat, asigura-te ca nu au un continut ridicat de zahar adaugat citind eticheta.

ce sa mananci sa ai abdomen plat

5. Fulgi de secara

Unul dintre cele mai sanatoase alimente, cu un continut bogat in fibre, magneziu, cupru, acid pantotenic si fosfor, asigurand o buna portie din doza zilnica recomandata. Are un indice glicemic scazut si se absoarbe lent in organism, dandu-ti senzatia de satietate pentru o perioada indelungata comparativ cu alte alimente cu indice glicemic ridicat. Se gasesc la orice Plafar si pot fi consumate cu un iaurt grecesc sau smantana grasa (daca tii o dieta low carb) sau cu un iaurt dietetic (daca tii o dieta low fat). Ii poti consuma si ca atare atunci cand simti nevoia de a rontai ceva.

oua

6. Oua

Tot mai multe studii arata beneficiile consumului de oua, un aliment altminteri privit cu suspiciune datorita continutului bogat in colesterol. Oul este bogat in proteine si are doar 0.6g carbohidrati, gustarea ideala pentru cei care tin o dieta low carb ( de tip atkins). Oul contine si vitamina B12, necesara in arderea grasimii.

Peste

7. Carne slaba si peste

Sursa esentiala de proteine, fier, zinc, creatina si acizi grasi omega 3. Cele mai multe persoane care frecventeaza sala de fitness sau desfasoara activitati fizice de mare intensitate, au un regim hiper proteic.

Ciocolata neagra Heidi 85 cacao

8. Ciocolata neagra

Ma refer la ciocolata cu 85% cacao cu numeroase beneficii pentru sanatate si aspectul tau fizic. Vine cu un continut scazut de carbohidrati (de regula, mai putin de 20g de carbohidrati la 100 g de produs, adica o tableta), 11g fibre, 67% din doza zilnica recomanda de fier si 58% din doza zilnica recomanda de magneziu. Contine si alti nutrienti: potasiu, fosfor sau seleniu. Este gustarea ideala inainte de antrenament, dandu-ti energia de care ai nevoie si tinandu-te departe de junk food.

tratament natural pentru unghii cu ulei de masline

9. Ulei de masline

Ca orice grasime buna instaleaza senzatia de satietate si tine de foame. Te ajuta sa arzi calorii si sa iti mentii un nivel optim al colesterolului. Foloseste-l la gatit sau in salate. La fel de bun este si uleiul de cocos, arahide, susan sau canola. In plus, le poti folosi si in mastile cosmetice pentru ten sau par.

Afine

10. Afine

Tot ce se incadreaza in categoria fructe de padure: mure, zmeura. Alt aliment miracol pentru sanatate si pentru aspectul tau fizic. Cu un continut puternic in antioxidanti, fibre si nutrienti esentiali, afinele au un indice glicemic scazut si doar 84 de calorii per suta de grame. Sunt fructe permise chiar si in dietele restrictive de tipul low carb si-ti potolesc instant nevoie de ‘ceva dulce’

Foto: freedigitalphotos.net

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.