zoot

10 Modalitati simple de a reduce aportul caloric zilnic

Reducerea aportului caloric este o cale sigura de a scapa de cateva kilograme in plus. Nu trebuie sa te infometezi pentru a consuma mai putine calorii ci doar sa-ti schimbi obiceiurile alimentare.

 

Cafeaua neagra este o optiune hipocalorica fata de latte-ul obisnuit

Cafea neagra

Inlocuieste latte-ul obisnui cu o cana de cafea neagra si ai salvat 290 de calorii. Pana te vei obisnui sa o consumi fara zahar adaugat, toarna in ea cateva lingurite de lapte de cocos sau migdale. Aroma subtila si delicata te va face sa uiti sa nu are zahar sau frisca.

Ce spui de fulgi de migdale in loc de unt?

Fulgi de migdale

O singura lingura de unt de migdale iti aduce 162 de calorii. Amesteca o lingura de piure de mere cu doua lingurite de fulgi de migdale pentru a economisi 80 de calorii.

Adauga o mana de fructe de padure in iaurtul obisnuit

Iaurt cu fructe

Iaurtul cu fructe din comert este absolut delicios insa vei scuti 60 de calorii si 13g de zahar daca alegi sa ti-l prepari in casa. Pur si simplu adauga o mana de fructe de padure intr-un  borcan de iaurt simplu.

Boabele de naut prajite pot fi la fel de gustoase precum nucile caju

Naut prajit

Fara a renunta la aportul proteic, prajeste 100g de boabe de naut sau soia intr-o tava tapetata cu foaie de copt, timp de aproximativ o ora in cuptorul preincalzit la 180 grade Celsius. Adauga cateva condimente precum chili sau curry pentru un gust usor iute. Scutesti peste 50 de calorii si ai liber la rontait.

Renunta la dressingul hipercaloric cand consumi salata

Dressing simplu salata

Salata este o optiune grozava pentru orice masa a zile, nu si cand o incarci cu dressingul hipercaloric din comert, bogat in grasimi si zahar adaugat. Opteaza, in schimb, pentru un dressing simplu din ulei de masline si otet balsamic.

Fa-ti singura popcorn

Popcorn

Desi iti este la indemana sa-l consumi gata preparat, renunta la cateva minute si pregateste-ti un popcorn simplu. O cana de air-popped popcorn are doar 31 de calori.

Indreapta-te catre un smoothie din legume

Smoothie legume

Desi nu vei economisi foarte multe calorii inlocuind smoothie-ul de fructe cu cel de legume, vei reduce semnificativ aportul de carbohidrati. Un smoothie din legume este si el incarcat de antioxidanti si fibre. Pentru a-ti creste rata metabolica, adauga radacina proaspata de ghimbir.

Sari peste uleiul de masline cand prepari hummus

Hummus

Uleiul de masline este responsbil pentru continutul calori ridicat la hummusului. Amesteca boabele de naut fierte cu jumatate din cantiatea de tahini si o ceasca iaurt grecesc pentru a obtine aceeasi textura cremoasa.

Inlocuieste cartofii prajiti cu salata de cartofi

Salata de cartofi

Cartofii sunt alimente satioase si hipocalorice atunci cand sunt preparate adecvat. Fierbe un cartof mare in coaja, taie-l cubulete, amesteca-l cu un ou fier feliat si cateva feliute de ceapa. Foloseste mustar in loc de maioneza pentru a economisi si mai multe calorii.

Ai pofta de paste?

Spaghete crude

Inlocuieste traditionale paste cu varianta raw. Pregateste taitei din zucchini folosind un spiralizator, amesteca-i cu sos de rosii aromat cu busuioc si asezoneaza-i cu parmezan sau fugi de drojdie inactiva

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.