zoot

Poti pierde pana la 800 calorii pedaland in apa!

Aqua cycling

Fa cunostinta cu aqua cycling! Datorita beneficiilor cu care vine, aqua cycling sau aqua spinning s-a transformat intr-un trend in toata Europa. Tot mai multe cluburi de sport si sali de fitness ofera acest tip de antrenament si la noi in tara. Te ajuta sa pierzi in greutate, sa castigi lupta impotriva celulitei si sa te tonifici mai repede decat practicand alte tipuri de antrenamente.

Poti pierde pana la 800 calorii / ora

Da, poti pierde pana la 800kcal pe ora pedaland in apa. Datorita suportului si a presiunii exercitate de apa, circulatia sangelui este imbunatatita iar eliminarea grasimilor este facilitata.

Imbunatateste aspectul celulitei

Frictiunea cu apa actioneaza ca un masaj natural pentru picioare. Adauga rezistenta data de apa si impactul miscarii asupra muschilor si obtii un exercitiu care imbunatateste aspectul pielii afectate de celulita prin drenarea limfei.

Imbunatateste circulatia sangelui

Presiunea hidrostatica a apei, impreuna cu miscarea data de pedalare imbunatateste circulatia sangelui, energizeaza muschii si reduce simptomele asociate cu picioarele obosite. Presiuna apei compenseaza presiunea arteriala is imbunatateste circulatia. Daca ai o circulatie buna, picioarele se simt mai usoare.

Exercita un impact redus asupra articulatiilor

Chit ca esti in perioada de recupare dupa o leziune, insarcinata sau sedentara, cyclingul in apa este pentru tine. Sentimentul de zero gravitate al apei este ideal pentru persoanele supraponderale, cu dureri de muschi si articulare. Apa sustine greutatea corpului iar exercitiul devine mult mai usor de efectuat.

Poti spune adio febrei musculare

Sa nu te miri a doua zi dupa o sedinta de cyling in apa ca nu simtit nicio durere musculara. Cand esti in apa, preintampini accidentarile si micro-traumele. In apa nu exista niciun impact asupra articulatiilor, muschilor si oaselor.

Imbunatateste anduranta

Cand esti in apa, frecventa batailor inimii este cu 10% mai joasa decat in mod obisnuit. Poti lucra la o intensitate mai mare cu un ritm cardiac mai jos care ajuta la imbunatatirea andurantei.

Imbunatateste capacitatea respiratorie

Respiratia este un element cheie al unui antrenament bun. Aerul stimuleaza circulatia sangelui si aduce oxigen catre muschi, ajutandu-i sa lucreze mai bine si mai eficient. In apa nu simti ca ramai fara aer si-ti poti creste capacitatea respiratorie fara efort.

Dormi si te simti mai bine

Cyclingul in apa reduce stresul si imbunatateste somnul. Mai mult, postura, flexibilitatea si capacitatea muschilor de a se relaxa sunt imbunatatite.

Niciun comentariu

Lasa un comentariu

Your email address will not be published.