Exercitii Pilates pentru abdomen: 12 exercitii pentru incepatori

By on September 15, 2013

Exercitii pilates pentru abdomen, pe care le poti efectua acasa, pe propria saltea, fara a fi nevoie deplasarea la o sala de fitness. Antrenamentul este efectuat de antrenoarea Cassey Ho, creatoarea exercitiilor POP Pilates, un mod distractiv de a-ti lucra muschii si de a te distra in acelasi timp.

exercitii pilates pentru abdomen blogilates logoViziteaza www.blogilates.com pentru mai multe exercitii Pilates pentru abdomen

Cassey Ho si-a descoperit pasiunea pentru Pilates timpuriu, de la varsta de 16 ani, devenind instructor de fitness la cativa ani dupa cumpararea primului DVD cu exercitii Pilates. Acum este foarte cunoscuta pe continentul american si nu numai, videoclipurile sale gratuite postate pe canalul sau de Youtube, ajungand in casele tuturor oamenilor.

De aceasta data, Cassey Ho iti propune un antrenament complet pentru abdomen, constand in 12 exercitii Pilates, pe care le poti efectua acasa, la saltea. Antrenamentul este pus la dispozitia iubitorilor de Pilates, atat in format video cat si grafic.

Exercitii Pilates pentru abdomen. Foto - freedigitalphotos.net

Exercitii Pilates pentru abdomen. Foto – freedigitalphotos.net

12 Exercitii Pilates pentru abdomen VIDEO:

Antrenamentul dureaza aproximativ 16 minute si se adreseaza incepatorilor de Pilates.

  • Exercitii pentru abdomen (1) – Miscari de rostogolire – Se executa 5 exercitii.
  • Exercitii pentru abdomen (2) – Extensii ale unui singur picior – Se executa 20 de exercitii alternand piciorul.
  • Exercitii pentru abdomen (3) – Rostogolirea precum o minge – Se executa 12 exercitii.
  • Exercitii pentru abdomen (4) – Moara de vant – Se executa 14 exercitii.
  • Exercitii pentru abdomen (5) – Puls 1,2,3  - Se executa 10 exercitii.
  • Exercitii pentru abdomen (6) – Abdomene in zig zag – Se executa 20 exercitii.
  • Exercitii pentru abdomen (7) – Coborarea unui singur picior – Se executa 8 exercitii.
  • Exercitii pentru abdomen (8) – Ridicari ale ambelor picioare – Se executa 6 exercitii.
  • Exercitii pentru abdomen (9) – Ridicari ale unui singur picior – Se executa 14 exercitii.
  • Exercitii pentru abdomen (10) – Ridicari si indoiri combinate ale picioarelor  - Se executa 11 exercitii.
  • Exercitii pentru abdomen (11) – Abdomene inverse  - Se executa 10 exercitii.
  • Exercitii pentru abdomen (12) – Cutremurul din trei miscari – Se executa 5 exercitii.

 

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

 

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii Pilates pentru abdomen

Sunt eficiente antrenamentele bazate pe exercitii Pilates pentru abdomen?

Antrenamentul bazat pe exercitii pilates poate lucra abdomenul rapid si eficient, punandu-se un mare accent pe mentinerea formei corecte si respiratie. Tocmai datorita acestui aspect, nu trebuie sa faci numeroase seturi de exercitii Pilates ca acestea sa-si demonstreze eficienta in obtinerea de rezultate. Mai mult, pentru a efectua exercitii Pilates nu ai nevoie de un echipament special, ci doar de o simpla saltea la sol. Dupa cum vezi, toate seturile de exercitii Pilates pentru abdomen se efectueaza la sol, cu greutatea propriului corp.

Pilates integreaza mintea, respiratia si muschii in cadrul unui singur antrenament pentru a obtine un corp suplu, sanatos. In cadrul antrenamentelor bazate pe exercitii Pilates, avem de-a face cu o abordare globala. Pilates te ajuta sa iti cunosti corpul, sa-ti simti muschii, sa te concentrezi mai bine, sa iti mentii postura si sa respiri corect. Tu ce rezultate ai obtinut facand exercitii Pilates pentru abdomen?

VN:F [1.9.22_1171]
Voteaza articolul
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Exercitii Pilates pentru abdomen: 12 exercitii pentru incepatori, 10.0 out of 10 based on 1 rating
Tipuri de impletituri: Impletitura olandeza sau Impletitura frantuzeasca inversata
Un mod cel putin ciudat de a exersa cu Prancercise

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current month ye@r day *

Read more:
Cum sa iti usuci parul cu volum
Coafurile de zi nu trebuie sa fie neaparat banale. Paprika pentru coafuri

Coafurile pe care le porti zi de zi nu trebuie sa fie neaparat banale dar nici nu trebuie sa investesti...

Close