KALAPOD

Exercitii pentru aripioare – Antrenament complet de 20 de minute

By on September 24, 2013

Cauti un antrenament localizat pentru aripioare? Fitness Blender vine in ajutorul tau cu o serie de 7 exercitii pentru aripioare, repetate in cadrul a doua runde de exercitii, totalizand doar 20 de minute pe zi de antrenament (fara incalzire si relaxare, pe care trebuie sa le executi separat).

Exercitii pentru aripioare: Informatii generale

- Calorii arse in timpul executarii exercitiilor pentru aripioare: intre 150 si 230
- Durata setului de exercitii pentru aripioare: 20 de minute
- Nivelul de dificultate al antrenamentului: 3
- Tipul antrenamentului: tonifiere si cardiovascular
- Echipament de care vei avea nevoie pentru a executa setul de exercitii pentru aripioare: saltea, prosop, o sticla cu apa.

Structura antrenamentului pentru aripioare:

- Durata setului de exercitii pentru aripioare este de 20 de minute
- Se executa doua runde cu o scurta pauza intre runde, la mijlocul antrenamentului
- Fiecare exercitiu pentru aripioare se executa timp de 50 de secunde
- Nu ai nevoie de niciun echipament suplimentar
- Incalzirea si relaxarea nu sunt incluse in antrenament, insa ai putea incerca aceste exerctii: Incalzire si relaxare pentru antrenamente (click aici!)

VIDEO: SET DE EXERCITII PENTRU ARIPIOARE

Tinta acestui antrenament vizeaza depunerile inestetice de pe exteriorul coapselor, numite popular aripioare. In acelasi timp, vei simti cum lucreaza si muschii inferiori ai spateli, abdomen si coapse. Avand o componenta cardio, vei arde cateva sute de calorii in cadrul acestui set de exercitii pentru aripioare, in functie de intensitatea cu care alegi sa executi rutina. Scopul principal ramane insa tonifierea partii exterioare a coapselor si subtierea acestora.

Exercitii pentru aripioare cuprinse in antrenamentul Fitness Blender:

1. Miscari Fluture ale picioarelor din pod. Pentru a efectua acest exercitiu va trebui sa te asezi pe spate, indoind picioarele.  Se ridica corpul pe cat se poate de la sol. Se executa acest tip de exercitii timp de 50 de secunde.
2. Sarituri combinate cu ridicari de picior. Acest set de exercitii pentru picioare combina antrenamentul cardio cu tonifierea zonei exterioare a coapselor. Dupa doua sarituri cu picioarele departe inapoi in apropiat, se executa cate o lovitura laterala cu fiecare picior in parte.
3. Din pozitia de flotare intr-o parte, in care corpul este sprijinit pe antebrat si gamba ramasa la sol, se executa miscari de dute-vino a piciorului. Se executa acest tip de exercitii pentru aripioare timp de 50 de secunde pe fiecare parte.
4. Sarituri combinate cu flotari laterale. Se porneste dintr-o flotare laterale, urmata de o saritura si continuata de o alta flotare laterala in partea opusa. Se executa acest tip de exercitii pentru aripioare timp de 50 de secunde.
5. Urmatorul set de exercitii pentru aripioare este format din doua lovituri de genunchi urmate de o lovitura laterala timp de 50 de secunde.
6. Din pozitia exercitiului 3, se ridica piciorul indoit, in timp ce corpul este sprijinit pe antebrat si gamba ramasa la sol. Se schimba partea, lucrandu-se si celalalt picior.
7. Podul la saltea este un alt exercitiu clasic, ideal pentru coapse si fese, doar ca de aceasta data miscarea se efectueaza ca un cerc.

Exercitii pentru aripioare

Exercitii pentru aripioare

Exercitii pentru aripioare

Exercitii pentru aripioare

Exercitii pentru aripioare

Exercitii pentru aripioare

Exercitii pentru aripioare

Exercitii pentru aripioare

Exercitii pentru aripioare

Exercitii pentru aripioare

Exercitii pentru aripioare

Exercitii pentru aripioare

Exercitii pentru aripioare

Exercitii pentru aripioare

banner depurtat

Dieta Dukan: tot ce trebuie sa stii
Noi vrem barbati glumeti, ei vor femei atragatoare

2 Comments

  1. roXana

    October 3, 2013 at 10:52 am

    ce imi place cel mai mult la aceste exercitii este faptul ca lucreaza toata partea inferioara a corpului. nu lucrezi doar aripioare. cu toate astea, se simte antrenamentul localizat in zona coapselor pe aripioare.

  2. emm

    October 27, 2013 at 10:51 pm

    Chiar am simtit lucrand aceste exercitii pentru aripioare! Power training!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current month ye@r day *